اخبار فرش ماشینی

هدف گذاری هند برای صادرات ۵۰ میلیارد دلاری صادرات نساجی در سال ۲۰۱۵

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نساجی دارای بیشترین پتانسیل برای صادرات است و دولت این کشور برای بهبود صادرات این بخش آماده هرگونه حمایتی است.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران ،به گفته Santosh Kumar Gangwa وزیر نساجی هند، این کشور در صدد است تا صادرات نساجی خود را تا سال ۲۰۱۵ به ۵۰میلیارد دلار برساند.

وزیر نساجی این کشور در مراسم گشایش ۵۹ امین نمایشگاه ملی  CMAI گفت: ۴۰ میلیارد دلار صادرات نساجی هند در حال حاضر منجر به صعود از رتبه ۴ در سال گذشته به رتبه ۲ شده است که امید است در سال ۲۰۱۵ این مقدار به ۵۰ میلیارد دلار برسد.

وی ادامه داد: نساجی دارای بیشترین پتانسیل برای صادرات است و دولت این کشور برای بهبود صادرات این بخش آماده هرگونه حمایتی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صنعت زمینه ایجاد فرصتهای شغلی زیادی را فراهم می کند. Gangwa افزود که در هند بعد از بخش کشاورزی، صنعت نساجی بیشترین شغل را در جامعه ایجاد کرده و پتانسیل ایجاد فرصتهای شغلی بیشتری را نیز دارا می باشد. وی در مقام وزیر نساجی این کشور خاطرنشان کرد که برای نیروهای مشغول در صنعت نساجی این کشور که دچار نابسامانی شغلی هستند، تدابیری اندیشیده می شود.

وزیر نساجی هند اشاره کردکه دولت این کشور علاقه مند به راه اندازی  25 تا ۳۰ پارک نساجی در این کشور است تا بخش صنعت نساجی این کشور را توسعه بخشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×