اخبار نساجی

نیاز کشاورزی به بیمه جامع محصولات و صادرات

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نیاز کشاورزی به بیمه جامع محصولات و صادرات

رئیس اتحادیه مرکبات با بیان اینکه مزیت های نسبی تولید محصولات کشاورزی در ایران بیش از نیاز داخلی است ، توسعه بیمه جامع محصولات کشاورزی و همچنین بیمه صادرات این حوزه را خواستار شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عنایت الله بیابانی در مصاحبه با رادیو اقتصاد با اشاره به اعلام نرخ بیمه محصولات کشاورزی در سال زراعی جدید گفت: اگر می خواهیم از تولیدکننده به عنوان پرچم دار استقلال اقتصادی کشور حمایت کنیم باید محصولات وی را در برابر همه آفات و ریسک تولید کشاورزی بیمه کنیم تا با آرامش و اطمینان بیشتر به تولید بپردازیم و نباید در برابر برخی ریسک های کم خطر  ، بیمه و در مقابل ریسک های پرخطر رها شود.

وی همچنین خواستار حمایت از صادرات شد و گفت: بیمه صادرات هم می تواند این عرصه را رونق بخشد.

رئیس اتحادیه مرکبات اعلام کرد: ایران پنجمین کشور تولید کننده مرکبات جهان است و با توجه به تنوع اقلیم ها و همچنین پرورش بهترین نوع مرکبات از مزیت خوبی برای تولید برخورداریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: خوشبختانه هم نیاز داخلی را می توانیم تأمین کنیم و با توجه به تأمین نیاز کارخانه های کنستانتره آب میوه گیری می توانیم سالانه ۵۰۰ هزار تن نیز صادر کنیم.
امسال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن سیب و بیش از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن مرکبات تولید شده است و هیچ نیازی به واردات نداریم.

با این میزان تولید در محصولات سیب و مرکبات از لحاظ تامین نیاز بازار داخلی به پایداری در تولید رسیده ایم و برای صادرات به بازارهای جدید آمادگی داریم و حتما باید به فکر بازارهای صادراتی باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×