اخبار فرش ماشینی

نوسازی صنایع نساجی باید جدی گرفته شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 نوسازی صنایع نساجی باید جدی گرفته شود

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نوسازی صنایع نساجی باید جدی گرفته شود گفت: صنعت نساجی از آن دسته صنایعی است که به دلیل مصرف بالای محصولات آن در کشور، اگر مورد توجه قرار نگیرد شاهد افزایش واردات و خروج منابع ارزی زیادی از کشور خواهیم بود.

علی علیلو اظهار داشت: صنعت نساجی در ابتدا یکی از صنایع مادر بود اما با بی توجهی به آن و حمایت از صنایع دیگر این صنعت جایگاه خود را از دست داد.

علیلو گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش، نوسازی خطوط تولید وآموزش استفاده از تکنولوژی روز از جمله حمایتهایی است که می توان از صنعت نساجی کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: متاسفانه درصنعت خودرو سرمایه گذاری زیادی کردیم و بیشترین حمایت ها از این صنعت شد اما این صنعت نتوانست به استانداردهای بین المللی نزدیک شود.

وی تصریح کرد: بهتراست درصنایعی که سودآوری آنها سهل تر است و راحت تر می توان بازارهای بین المللی را تسخیرکرد سرمایه گذاری کنیم.

نماینده مردم شبستر درمجلس‌ با اظهار تاسف از مغفول و مهجور ماندن این صنعت تاکید کرد: حمایت از این صنعت ضمن تامین نیاز داخل به محصولات این صنعت به رشد اشتغال و درآمد کشور می افزاید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×