اخبار فرش ماشینی

نهمین دوره نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نهمین دوره نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان
نهمین دوره نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان

 

نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان که با نام homedeco برگزار می شود یکی از مهمترین نمایشگاه های این کشور در حوزه نساجی به حساب می اید. این نمایشگاه را شرکت برگزارکننده در ترکیه سازماندهی می کند.

 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان در سال ۲۰۱۵ برای نهمین بار در تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ مارچ مطابق با ۹ لغایت ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ در شهر آلماتی برگزار می شود که موقعیتی مناسب برای فعلان صنعت نساجی ایران به ویژه بخش های منسوجات خانگی و فرش است. کشور قزاقستان با ۱۷ میلیون نفر جمعیت یکی از کشورهای مهم آسیای میانه است و با کشورهای سوریه، ازبکستان، چین، قرقیزستان و ترکمنستان مرز مشترک دارد. رشد GDP در این کشور بالغ بر ۷ درصد در سال ۲۰۱۱ و ۶ درصد در سال ۲۰۱۲ بوده است. نفت یکی از ارکان مهم اقتصاد بوده است. نفت یکی از ارکان مهم اقتصاد این کشور است و حدود ۴۰ درصد درآمد قزاقستان را تشکیل می دهد. فضای مثبت اقتصاد در کشور قزاقستان توجه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرده است و موجب ایجاد زیرساخت هایی خوب نظیر هتل، رستوران، فضای تجاری و … شده است.

دوره قبلی نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان میزبان ۵۰ شرکت کننده خارجی از کشورهای ایتالیا، استرالیا، امارات، ازبکستان و ترکیه بوده است و در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع برگزار گردید. از این نمایشگاه حدود ۷۰۰۰ نفر از سراسر قزاقستان و از شهرهایی نظیر آلماتی، کاستانای، پاولادر، جعی، شیمکنت، تاراز، کیزیل اردو، آستانا، آلکتوبه و … بازدید کردند.

پروفایل و محصولات شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از: انواع پرده تور، پارچه های گلدوزی شده،  پارچه های رومبلی، انواع فرش های ماشینی، پارچه های ژاکارد بافت، منسوجات حمام، حوله منسوجات آشپزخانه، انواع کفپوش ها، مبلمان، و …

قیمت رزرو غرفه در این نمایشگاه ۱۹۰ یورو برای هر مترمربع برای فضای بدون تجهیزات و ۲۳۰ یورو در مترمربع برای فضای دارای تجهیزات می باشد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه با ما تماس بگیرید.

۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×