گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه Texworld امریکا

پرده برداری از ترندهای جدید، پالت‌های رنگی و نوآوری‌های مواد اولیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در نمایشگاه Texworld امریکا که در زمستان ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد از ترندهای جدید، پالت‌های رنگی و نوآوری‌های مربوط به مواد اولیه پرده برداری می‌شود.

در طی برگزاری این رویداد به صورت حضوری، جدیدترین پارچه‌ها و ترندهای فشن به نمایش گذاشته می‌شوند. دو رویداد Texworld و Apparel Sourcing متعلق به شهر نیویورک در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۵ تا ۷ بهمن ۱۴۰۰) به صورت حضوری برگزار می‌شوند و به شکل چشمگیری آخرین ترندهای بازار را به نمایش خواهند گذاشت.


این نمایشگاه زمستانه توسط آژانس The Doneger Group مستقر در شهر نیویورک طراحی و مدیریت می‌شود. در طول این سمینار یک روزه یک دید کلی در مورد آنچه در بهار و تابستان ۲۰۲۳ به بازار می‌آید ارائه خواهد شد.


در طی نمایشگاه مواد اولیه و پالت‌های رنگی خلاقانه به نمایش گذاشته می‌شوند و بازدید کنندگان به سفری در عصر روشنگری برده می‌شوند.
کای چاو(Kai Chow )، مدیر گروه Doneger، خاطرنشان کرد: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که به سرعت در حال تغییر است و دیگر نمی‌توانیم مانند گذشته باشیم. در این عصر روشنگری، ما به زیبایی زمین و قدرت فناوری احترام می‌گذاریم و به دنبال ایجاد تعادل کامل بین طبیعت و علم هستیم.

چاو چهار موضوع منحصربفرد را ارائه خواهد کرد که دیدگاه وی را در بر می‌گیرند: بیو-رمانس (BIO-ROMANCE )، زمین- احساس (Earth-Sense)، جنبش-انرژی (Kinetic-Energy ) و اتوپیا-جهان (Utopia-World)

• بیو-رمانس
یک رنسانس رمانتیک جدید در دنیا آغاز شده است. ما شیفته لذت‌های لطیف زندگی مانند نوازش ملایم نسیم خنک و بوسه ملایم نور خورشید در سحر هستیم. در اینجا، طبیعت و علم به صورت کامل در هم می‌آمیزند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

• زمین-احساس
در سبک زندگی آگاهانه معاصر، زمین به عنوان یک راهنما با تکنولوژی ترکیب می‌شود. به زیر آفتاب گرم تابستان برگردید و زمانی را برای لذت بردن از زندگی در فرهنگ مدیترانه اختصاص دهید.

• جنبش-انرژی
بلند شو! وقتی ما با هم همراه می‌شویم و با خلق و خوی متغیرمان با هم جور می‌شویم، اعتماد به نفس ما بی‌رحمانه بالا می‌رود. ما در این عصر دیجیتال سریع‌تر از همیشه در حال حرکت هستیم!

• اتوپیا-جهان
چه چیزی ما را منحصر به فرد می‌کند؟ ما میراث خود را با پذیرش فردیت خود ارج می‌نهیم. در این دیگ ذوب جهانی سنت‌های باستانی، ما به سمت آینده‌ای مدرن حرکت می‌کنیم. اینجاست که فرهنگ و جامعه با هم برخورد می‌کنند.

در طی برگزاری این نمایشگاه ، Texworld و Apparel Sourcing میزبان کارشناسان صنعت، با هدف برنامه‌های اموزشی در طول این رویداد سه روزه هستند. هر دو سری سمینارهای Textile Talks و Lenzing بر موضوعات مرتبط امروزی تمرکز خواهند کرد.

این رویداد، به عنوان بزرگترین رویداد تامین منبع سواحل شرقی، تولیدکنندگان داخلی و بین المللی که نماینده همه بخش‌های صنعت نساجی هستند، حضور خواهند داشت. همچنین برای آن دسته از غرفه دارانی که قادر به حضور در نمایشگاه نیستند، این امکان فراهم شده که منسوجات خود را به نمایش بگذارند و با استفاده از فناوری، خریداران می‌توانند همزمان با غرفه داران در محل چت کنند. این دو رویداد همراه با هم جدیدترین پارچه‌ها و پوشاک را در بیش از ۳۵ گروه محصول، از جمله تور، پنبه، جین، پشم، ابریشم، پارچه‌های کاربردی و غیره به نمایش خواهند گذاشت.

ثبت نام برای دوره زمستان ۲۰۲۲ باز است. برای دریافت برنامه کامل سمینار یا اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این رویدادها، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید.

www.TexworldNewYorkCity.com 

پیشینه رویداد Texworld

Texworld شهر نیویورک یکی از بزرگترین رویدادهای تامین منبع برای خریداران پارچه پوشاک، متخصصان تحقیق و توسعه محصول، طراحان، بازرگانان و متخصصان منابع خارجی در ساحل شرقی است. این پلتفرم کسب و کار بین المللی طیف وسیعی از محصولات از جمله انواع پارچه را ارائه می‌دهد.

پیشینه رویداد Apparel Sourcing

Apparel Sourcing شهر نیویورک به عنوان یک مشارکت سرمایه‌گذاری بلند مدت بین Messe Frankfurt و CCPIT-Tex، یک بازار اختصاصی برای یافتن بهترین تولیدکنندگان پوشاک بین‌المللی را به برندهای پوشاک، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان و شرکت‌های طراحی مستقل، ارائه می‌دهد. این نمایشگاه به عنوان تنها رویداد در ساحل شرقی با تمرکز بر پوشاک تمرکز کرده است. همچنین امکان تولید قراردادی و توسعه لیبل خصوصی، دسترسی مستقیم شرکت کنندگان به تامین کنندگان متخصص در حوزه پوشاک آماده برای مردان، زنان، کودکان و لوازم جانبی را فراهم می‌کند.

پیشینه Messe Frankfurt

Messe Frankfurt بزرگترین نمایشگاه تجاری و برگزارکننده رویداد در جهان با محوطه نمایشگاهی خاص خود است. این شرکت با بیش از ۲۶۰۰ کارمند در ۳۰ مکان مختلف، فروش سالانه‌ای در حدود ۷۳۳ میلیون یورو دارد. ما روابط نزدیکی با بخش‌های صنعتی خود داریم و به منافع تجاری مشتریان خود در چارچوب نمایشگاه‌ها و رویدادها، مکان‌ها و زمینه‌های تجاری خدمات خود خدمت می‌کنیم.

یکی از پیشنهادات فروش منحصر به فرد (USP) کلیدی گروه، شبکه فروش جهانی است که در سراسر جهان گسترش یافته است. طیف گسترده خدمات ما – چه در محل و چه آنلاین – تضمین می‌کند که مشتریان در سراسر جهان هنگام برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای رویدادهای خود از کیفیت و انعطاف پذیری مداوم برخوردار شوند. طیف گسترده‌ای از خدمات شامل اجاره محوطه نمایشگاه، ساخت و ساز نمایشگاه تجاری و بازاریابی، پرسنل و خدمات غذایی است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در فرانکفورت آم ماین (Frankfurt am Main) است، متعلق به شهر فرانکفورت (۶۰ درصد) و ایالت هسن (۴۰ درصد) است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×