گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه نساجی دبی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آزمایشی جدید برای نمایشگاه های نساجی در دبی

دبی شهری است که خود را به عنوان یکی از مراکز اصلی تجارت در منطقه خاورمیانه و حتی جهان معرفی کرده است و تمام امکانات و دسترسی ها را برای ایجاد محیطی جذاب برای تجارت و بیزینس مهیا کرده است.

دبی به دلیل همین بسترسازی مناسب تواسنت در سال های گذشته خود را به عنوان یکی از مراکز مهم نمایشگاهی منطقه و جهان نیز معرفی کند و در حال حاضر میزان تعداد زیادی از رویدادهای مهم نمایشگاهی در صنایع مختلف از جمله ساختمان، اتومبیل، انرژی و … است اما همواره در میان نمایشگاه ها و رویدادهای مهم نمایشگاهی در دبی جای یک نمایشگاه نساجی قدرتمند و مطرح خالی بوده است. شرکت برگزارکننده زیادی سعی کرده اند بتوانند در دبی یک نمایشگاه نساجی در حد و اندازه های بین المللی برپا کنند اما تا به حال موفق نشده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه نساجی دبی  ITF 2015 با نام کامل International Textile Fair 2015 آزمون جدیدی است برای رسیدن به این آرزوی دیرینه.

اولین دوره این نمایشگاه در سال گذشته در تاریخ ۳ و ۴ نوامبر ۲۰۱۴ برگزار گردید. از مشخصات عجیب این نمایشگاه این است که تنها در دو روز برنامه ریزی شده است.

دومین دوره این نمایشگاه قرار است در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آپریل ۲۰۱۵ در مرکز نمایشگاه های بین المللی دبی برگزار شود. تمرکز اصلی این نمایشگاه بر روی محصولات نهایی نساجی و پارچه می باشد.

از دوره قبلی این نمایشگاه ۵۱۷۳ نفر بازدید کردند که اکثریت آن ها از آسیای میانه، خاورمیانه و قاره اروپا بوده اند. همچنین ۱۵۶ شرکت از سراسر دنیا در این رویداد شرکت کرده اند. هزینه رزرو غرفه در این رویداد ۴۴۰ یورو به ازای هر مترمربع می باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×