گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه منسوجات خانگی heimtextil روسیه ۲۰۱۶

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

heimtextil Russia

نمایشگاه منسوجات خانگی

۲۰ – ۲۳ September 2016

۳۰ شهریور الی ۲ مهر ۹۵

نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل روسیه در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ سپتامبر  در شهر مسکو برگزار می گردد. این نمایشگاه که در واقع شعبه دیگری از نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل آلمان است یکی از نمایشگاه های مهم منطقه در بخش منسوجات خانگی است که در آن رنج وسیعی از کالاهای ختنگی نظیر انواع پرده، رو تختی، پرده، کفپوش های نساجی، دیوارگوش ها، پارچه های سنگین، کالای خواب ، حوله، تشک، منسوجات آشپزخانه و … به معرض دید قرار می گیرد.

 منسوجات خانگی

در سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۱۳ شرکت کننده از ۱۸ کشور دنیا محصولات خود را در فضایی بالغ بر ۱۷۰۰۰ متر مربع عرضه کردند و از این رویداد بالغ بر ۱۶ هزار نفر از ۴۰ کشور جهان بازدید کردند. کشورهای چین، ترکیه، پاکستان، فنلاند و آلمان در این نمایشگاه مشارکت ملی دارند و تعداد بسیار زیادی از شرکت های غرفه گذار از این کشورها به نمایشگاه می آیند. از نکات قابل توجه نمایشگاه سال ۲۰۱۶ که همه کارشناسان منتظر روشن شدن آن هستند رنگ و بوی سیاسی احتمالی نمایشگاه خواهد بود. همانطور که می دانید کشور ترکیه در بخش منسوجات خانگی از بهترین های دنیاست و بخش مهمی از واردات روسیه در بخش نساجی و منسوجات خانگی را تامین می نمود اما پس از تیره شدن روابط سیاسی ترکیه و روسیه و سخت شدن فعالیت شرکت های ترک در روسیه باید دید نحوه حضور شرکتهای غرفه گذار ترکیه در این نمایشگاه چگونه خواهد شد و چه تاثیری بر نمایشگاه خواهد گذاشت. در نمودارهای زیر می توانید اطلاعات بیشتری از این رویداد به دست آورید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 هیم تکستایل

هیم تکستایل

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×