گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه ۲۰۱۲

۲۶ – ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲
۵ – ۷ مهر ۱۳۹۰

 

 

نمایشگاه هیم تکستایل روسیه ۲۰۱۱ ، نتایج مثبت  و امیدوار کننده در بازاری گسترده و رو به رشد

نمایشگاه Heimtextil Russia  که خواهر خوانده نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت آلمان به شمار می رود طیف گسترده ای از محصولات نساجی گروه منسوجات خانگی را شامل می شود و در سال ۲۰۱۲ چهاردهمین دوره خود را از تاریخ ۵ لغایت ۷ مهر ۱۳۹۱ برگزار خواهد کرد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در سال ۲۰۱۱ رضایت مناسب غرفه گذاران و بازدیدکنندگان نمایشگاه بسیار امیدوارکننده بود. در سال گذشته این نمایشگاه توانست ۲۵۶ شرکت کننده از ۲۴ کشور جهان و نزدیک به ۱۵ هزار نفر بازدیدکننده تخصصی را به خود جلب کند. در این نمایشگاه هشت کشور به صورت پاویلیون شرکت می کنند که عبارتند از : چین ، ایتالیا ، مصر ، آلمان ، پرتغال ، سوریه ، اسپانیا و ترکیه .
تعداد زیاد بازدیدکنندگان این نمایشگاه نشان دهنده اهمیت بالای این نمایشگاه در منطقه است و با توجه به بازار بزرگ روسیه و کشورهای استقلال یافته شوروی سابق این امید می رود که همواره این رشد ادامه داشته باشد .

 

برنامه های جالب طراحان روسی و اروپایی در حاشیه نمایشگاه :
کارگاههای آموزشی ، سمینارهای طراحی داخلی و دکوراسیون و بحث های فنی نمایشگاه هیم تکستایل روسیه همواره آنرا به رویدادی مهم تبدیل کرده است . در نمایشگاه روسیه ۲۰۱۱ نیز بحث های ویژه طراحی با حضور طراحان جوان و خلاق روسیه و دیگر کشورهای اروپایی برگزار شد.

نمایشگاه منسوجات خانگی ۲۰۱۲ مسکو ؛ سکوی موفقیت در بازار آینده
آنچه همه ما را امیدوار کرده است همزمانی دو نمایشگاه دیگر با نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه در سال ۲۰۱۲ است ، یعنی نمایشگاه دموتکس روسیه و نمایشگاه R+T روسیه . نمایشگاه دموتکس -که البته نیازی به معرفی ندارد- برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ شعبه روسیه خود را افتتاح خواهد کرد و در آن طیف گسترده ای از انواع کفپوش ، فرش ماشینی ، فرش دستباف ، موکت و . . . به نمایش درخواهد آمد . نمایشگاه R+T که شاید کمتر برای بازدیدکنندگان ایرانی آشنا باشد به ارائه انواع درهای کرکره ای ، آفتاب گیرها ، درهای اتوماتیک و … می پردازد. همزمانی این سه رویداد مهم قطعا باعث خواهد شد شاهد برگزاری یک سوپر نمایشگاه در مسکو باشیم .

نظرات شرکت کنندگان در سال ۲۰۱۱ :
آقای دیوید کندال (شرکت Hinterveld) آفریقای جنوبی :
ما برای اولین بار است که در نمایشگاه هیم تکستایل روسیه شرکت کرده ایم و بسیار خشنود هستیم چرا که با تعداد بسیار زیادی از بازدیدکنندگان مشتاق روبرو شدیم که ما را به اهداف خود رساند . هدف ما از شرکت در این نمایشگاه پیداکردن یک عامل فروش در روسیه بود که به خواسته خود دست یافتیم.


نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه
تاریخ برگزاری ۵ – ۷ مهر ۱۳۹۰
مکان برگزاری : CROCUS EXPO  مسکو
نماینده در ایران : شرکت دروازه تجارت فرسو ۸۸۰۶۲۳۳۸

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×