اخبار نساجی

نمایشگاه محصولات ارتباطات از راه دور در بارسلون

 

نمایشگاه محصولات ارتباطات از راه دور در بارسلون

شرکت های تولید کننده تلفن همراه با آخرین تولیدات خود در نمایشگاه محصولات ارتباطات از راه دور و مخابرات در بارسلون شرکت کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز سه شنبه (۲۸ فوریه/ ۹ اسفند) تصریح کرد: «شرکت های تولید کننده تلفن همراه با آخرین تولیدات خود در نمایشگاه محصولات ارتباطات از راه دور و مخابرات در بارسلون شرکت کردند. غول هایی چون، سامسونگ، اپل، نوکیا و ال جی که در سال گذشته میلادی حدود شش میلیارد دستگاه تلفن همراه فروختند. البته این رقم شامل تلفن های همراه هوشمند نمی شود. اما در بازار تلفن های همراه معمولی نوکیا با ۲۷ درصد از سهم بازار در صدر جدول قرار گرفت و سامسونگ با ۲۱.۳ درصد در مقام دوم ایستاد.»

به گفته این شبکه، اگر صحبت در مورد تلفن های همراه هوشمند بود، بدون شک سامسونگ و اپل پیشتاز بودند. اما در بخش تلفن های همراه معمولی اپل تنها شش درصد از بازار را به محصولات خود اختصاص داده است.

بر پایه این گزارش، فروش تلفن های همراه هوشمند در سراسر جهان سال گذشته، ۵۳ و نیم درصد افزایش یافت و پیش بینی می شود بیش از یک میلیارد نفر تا سال ۲۰۱۳ میلادی صاحب تلفن همراه هوشمند شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×