اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه ماشین آلات نساجی استانبول ITM 2013

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه ماشین آلات نساجی استانبول ITM 2013

موفقیت چشمگیر ITM 2012 ، زمینه ساز برگزاری زود هنگام ITM 2013

 

The Great Succes of ITM Texpo Eurasia 2012, Led the Way for 2013. . .

:: خبر اختصاصی – مجله نساجی کهن ::

 

موفقیت چشمگیر نمایشگاه ماشین آلات نساجی استانبول در سال ۲۰۱۲ که با نمایشگاه های نخ استانبول و نمایشگاه منسوجات بی بافت Hightex به طور همزمان برگزار شد آثار مثبت بسیار زیادی را به ویژه برای صنایع ماشین سازی نساجی ترکیه به همراه داشت به طوری که در خواست های متعدد شرکت های ترک و حتی شرکت های خارجی از برگزارکنندگان این نمایشگاه برای برگزاری مجدد آن موجب شده است تا شرکت برگزارکننده این نمایشگاه برگزاری دوره بعدی ITM را یک سال به جلو بیندازد و به جای سال ۲۰۱۴ در سال ۲۰۱۳ برگزار شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که نمایشگاه ITM هنوز نتوانسته است تاریخ برگزاری خود را به طور منظم و مدون درآورد و تاریخ برگزاری این نمایشگاه به طور مرتب تغییر می کند و دوره های برگزاری آن نیز ثابت نیست. هر چند این اقدام در برگزاری زودتر نمایشگاه ITM در سال ۲۰۱۳ نشان دهنده اوضاع مناسب و مثبت صنایع نساجی در ترکیه و منطقه است اما شاید در آینده به اعتبار این برند نمایشگاهی معتبر لطمه وارد کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بی شک ترکیه همانطور که در صنعت نساجی جهان موقعیت خود را روز به روز محکم تر می کند در دهه اخیر نیز در صنعت برگزاری نمایشگاه پیشرفت های فوق العاده ای را داشته؛ این دو موضوع در کنار یکدیگر نوید برگزاری یک نمایشگاه بسیار قدرتمند دیگر در سال ۲۰۱۳ را خواهد داد.

نمایشگاه سال ۲۰۱۲ نیز بسیار موفق بود. جالب است بدانید در همان روز اول نمایشگاه بیش از ۱۵۰۰۰ نفر بازدیدکننده به نمایشگاه آمدند که باعث تشکیل صف های بسیار طویل در درب های ورودی نمایشگاه شد. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۲ بالغ بر ۴۰ هزار بازدیدکننده از ۷۸ کشور جهان داشت.

برگزارکنندگان نمایشگاه می گویند:” ما در ابتدا دوره بعدی نمایشگاه ITM را در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی کرده بودیم اما به دلایل مختلف داخلی و خارجی و پس از مشورت زیاد با صاحبان صنایع و غرفه گذاران تصمیم گرفتیم این نمایشگاه یک سال زودتر یعنی در سال  ۲۰۱۳ برگزار شود. پویایی، قدرت و رشد زیادی که در نمایشگاه سال گذشته مشاهده شد و نیز فضای مثبت تجارت نساجی در ترکیه و جهان در این امر بی تاثیر نبوده است.

از همه مهمتر بسته های حمایتی و تشویقی اخیر دولت ترکیه است. دولت ترکیه در این بسته حمایتی برای صنعت و تولید بسترهای بسیار زیاد و فوق العاده ای را ایجاد کرده و جالب تر اینکه نساجی یکی از سرفصل های اصلی و مهم این برنامه است و موجب هجوم سرمایه گذاری بسیار زیاد و هنگفت داخلی و خارجی در صنایع نساجی خواهد شد. به نظر ما این بسته حمایتی دولت باعث خواهد شد نساجی مانند خورشیدی در بین صنایع مختلف ترکیه بدرخشد و قطعاً نمایشگاه ITM در این زمینه نقشی مهم ایفا خواهد کرد.

همه ما و همچنین دولت ترکیه می دانیم که صنعت نساجی مهمترین نقش را در اشتغال مردم ترکیه دارد و همچنین در دوران بحران اقتصادی، صنعت نساجی، کشور را به خوبی به پیش برد. بنابراین صنعت نساجی ما در آینده قدرتمند از همیشه خواهد بود.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجله کهن تماس بگیرید.

۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×