جذاب‌ترین‌ها

نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در ابوظبی- امارات

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در تاریخ ۱ لغایت ۳ اکتبر ۲۰۱۵ مطابق با ۹ لغایت ۱۱ مهر ۱۳۹۴ در شهر ابوظبی-امارات برگزار خواهد شد. این نمایشگاه همچنین به طور همزمان میزبان اولین نمایشگاه نخ و الیاف منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نیز خواهد بود. در حاشیه این نمایشگاه و در روزهای دوم و سوم اکتبر سمینارهای بسیار مهمی در زمینه بازیافت فرش ماشینی نیز برگزار خواهد شد که مورد استقبال تعداد زیادی از کارشناسان قرار خواهد گرفت. این سمینار دو روزه با شعار “همه ما مسئول هستیم” قصد دارد توجه فعالان صنعت فرش و کفپوش را بیش از پیش به مقوله بازیافت کفپوش ها جلب نماید.

نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در ابوظبی- امارات
نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در ابوظبی- امارات

شهر ابوظبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است که از جهات مختلف محلی مناسب برای برگزاری یک رویداد مهم کفپوش به شمار می رود و به جهت وجود بزرگترین فرش دستباف جهان به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع در مسجد ابوظبی مکانی سمبولیک به شمار می رود. به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه ابوظبی می تواند به یک قطب در صنعت کفپوش و فرش خاورمیانه بدل شود و تمام زیرساخت های اقتصادی و زیربنایی برای این مهم را در اختیار دارد. منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا همواره یکی از نقاط مهم دنیا برای صنعت فرش و کفپوش بوده است. این رویداد در محل نمایشگاهی ADNEC ابوظبی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در ابوظبی- امارات

گروه های کالایی نمایشگاه Arab Carpet Expo:

انواع فرش ماشینی، موکت، فرش دستباف، پادری، فرش های مسجد و سجاده ای، انواع کفپوش های نساجی، تکنولوژی های نگهداری و شستشو و ترمیم فرش، تکنولوژی های نصب کفپوش ها، ماشین آلات و صنایع وابسته، طراحی فرش

گروه های کالایی نمایشگاه Arab Flooring Expo:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کفپوش های فضای باز، انواع چسب ها، کفپوش های چوبی، پارکت، لمینیت، سنگ، کاشی، سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، تکنولوژی های نصب، کفپوش های وینیل، کفپوش های ورزشی، چمن مصنوعی، کفپوش های صنعتی و …

اما از دیدگاه آماری چرا منطقه خاورمیانه همواره یکی از بازارهای مهم برای کفپوش هاست؟

قطعا میزان مصرف کفپوش ها با میزان ساخت و سازی فضای جدید تجاری، اداری، مسکونی و … ارتباط مستقیم دارد. تا سال ۲۰۲۰ میلادی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ارزش پروژه های ساختمانیو هتل ها در منطقه بیش از ۴ تریلیون دلار تخمین زده شده است و بی شک صنعت ساخت و ساز در منطقه مهمترین و قدرتمندترین بخش اقتصادی خواهد بود.

بنابراین بازار تضمین شده ای برای تولیدکنندگان کفپوش و فرش دنیا فراهم آورده است که علاقه شرکت های تولیدکننده را برای ورود به بازار منطقه از طریق شرکت و معرفی محصولات در نمایشگاه های تجاری را نیز افزایش داده است. بیشترین سهم ساخت و ساز و سرمایه گذاری های جدید در صنعت ساختمان به ترتیب متعلق به کشورهای امارات متحده عربی، عربستان صعودی، مصر، قطر و عمان می باشد.

نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در ابوظبی- امارات
نمایشگاه فرش Arab Carpet Expo در ابوظبی- امارات

ارزش پروژه های ساختمانی تنها در شهر ابوظبی محل برگزاری نمایشگاه حدود ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می شود. همچنین میزبانی دبی از نمایشگاه جهانی اکسپو در سال ۲۰۲۰ و میزبانی قطر از جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ برگ برنده دیگر منطقه خاورمیانه در بخش کفپوش هاست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه به آدرس سایت اینترنتی این نمایشگاه مراجعه نمائید.

همچنین می توانید برای اطلاعات تکمیلی با دفتر مجله کهن و شماره تلفن ۰۲۱۷۷۲۴۵۷۸۰ تماس حاصل نمائید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×