گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی – Arab carpet expo 2015

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

محل برگزاری : مرکز نمایشگاه های بین المللی ابوظبی – امارات ADNEC

تاریخ برگزاری ۱ لغایت ۳ اکتبر ۲۰۱۵   –   9 لغایت ۱۱ مهر ۱۳۹۴

به همراه برگزاری سه کنفرانس مهم برای اولین بار در منطقه خاورمیانه : کنفرانس بازیافت فرش ، کنفرانس راهکارهای مدرن  بازاریابی و فروش فرش و سمینار روش های نگهداری از فرش با حضور و حمایت معتبرترین شرکت های جهان نظیر SHAW CARPET   آمریکا ، الثریایی عربستان و WOOLS OF NEW ZEALAND.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مهمترین گروه های کالایی حاضر در نمایشگاه :

–    فرش ماشینی و تابلو فرش
–    فرش دستباف و تابلو فرش دستباف
–    نخ فرش و مواد اولیه
–    فرآیندهای تکمیل و نگهداری فرش
–    بازیافت فرش و کفپوش
–    انواع پارکت ، لمینیت و کفپوشهای ارتجاعی
–    انواع موکت و فرش های تافتینگ

قیمت رزرو غرفه :  295 دلار (غرفه با تجهیزات)  –  265 دلار (غرفه بدون تجهیزات)

حداقل متراژ:  15 متر مربع

رویدادهای چندگانه با یک هدف

گسترش تجارت شما در بخش فرش و کفپوش ها در منطقه خاورمیانه

طبق آمارهای اعلام شده از سوی مقامات رسمی کشورهای منطقه خاورمیانه و نیز رویدادهای مهم جهانی پیش رو در منطقه نظیر EXPOZOZO و جام جهانی قطر و … این منطقه پذیرای میلیاردها دلار سرمایه گذاری جدید خواهد بودکه به طور مستقیم تاثیرمهمی بر روی بازار فرش و کفپوش خواهد گذاشت و بازاری قابل توجه را پیش روی تولیدکنندگان ، تجار و فعالان این صنعت خوهد گشود . از طرفی نیاز شدید منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به توسعه در بخش توریست موقعیت های جدیدی را برای ساخت فضاهای مسکونی ، تجاری ، هتل ها و … ایجاد نموده است.

در سال ۲۰۱۵ نمایشگاه فرش و کفپوش امارات – ابوظبی بستری مناسب برای فعالان ، تجار، بازرگانان وتولیدکنندگان پیشرو در صنعت فرش و کفپوش ایجاد خواهد کرد تا در مرکز تجارت خاورمیانه یعنی کشور امارات به معرفی و بازاریابی محصولات خود بپردازند.

نمایشگاه Arab flooring Expo  یک رویداد معمولی نخواهد بود وبا بخش ها و رویدادهای جانبی مثل Arab Carpet Expo،

 Yarn & Fiber expo کنفرانس بازیافت فرش و کفپوش هاGreen carpet &flooring Conference   سمینار روش های نوین مراقبت از فرش و کفپوش و همچنین سمینار مربوط به مارکتینگ و فروش فرش و کفپوش که با حضور شرکت های برتر و سخنرانان زبده و مشهور برنامه ریزی شده است ، درصدد اجرای متفاوت و همه جانبه است .

این نمایشگاه در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد که به نوعی به دلیل وجود بزرگترین فرش دستباف جهان در آن محلی سمبولیک برای نمایشگاه فرش و کفپوش به شمار می رود.

در این نمایشگاه رنج وسیعی از انواع کفپوش های نساجی ، فرش ماشینی ، دستباف ، صنایع وابسته به صنعت کفپوش ، انواع سنگ ، کفپوش های انعطاف پذیر، پارکت ، لمینیت ، سرامیک و … به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در نمایشگاه امسال بخش بسیار ویژه ای برای انواع تابلو فرش های دستباف ایرانی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان ایرانی در بخش تابلوفرش های نفیس دستباف و تابلوفرش های ماشینی این فرصت را خواهند داشت تا هنر ایرانی را به رخ جهانیان بکشند.

ار مهمترین ویژگی های نمایشگاه ابوظبی می توان به توجه ویژه آن به بازدیدکنندگان حرفه ای و خریداران مهم کشور امارات و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اشاره کرد.که می توان برای شرکت های حاضر در این نمایشگاه بسیار قابل توجه و مهم باشد.

سمینار راهکارهای نوین بازاریابی و فروش فرش و کفپوش ها در حاشیه نمایشگاه می تواند محلی مناسب برای اطلاع از روش های نوین شرکت های برتر در زمینه فرش و کفپوش  جهان باشد و به آنها برای توسعه بازار فروش و صادرات خود کمک کند. این سمینار که برای اولین بار در منطقه اجرا خواهد شد هم اکنون از سوی شرکت های قدرتمند اروپایی مورد حمایت قرار گرفته است .

توسعه بازیافت فرش در خاورمیانه

سمینار بازیافت فرش و کفپوش با هدف

در این سمینار یک روزه یکی از مسائل مهم صنعت کفپوش دنیا و نیز دوستداران محیط زیست یعنی بحث بازیافت مطرح خواهد شد که امروزه به شدت نیاز به توسعه آن به ویژه در قاره آسیا و منطقه خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگترین مصرف کنندگان فرش و کفپوش جهان احساس می شود.

به همین دلیل و با توجه به اهمیت بالای این موضوع این سمینار مهم در حاشیه نمایشگاه امسال برگزار خواهد شد . نکته جالب توجه اینکه این سمینار مهم با حضور و  حمایت  مستقیم سه شرکت بزرگ و معتبر دنیا یعنی shaw carpet   از امریکا ( به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های جهان در بازیافت فرش و کفپوش ) ، شرکت  الثریایی  عربستان ( به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش ، کفپوش و مواد اولیه نساجی در خاورمیانه) و شرکت پشم نیوزیلند (به عنوان بزرگترین تولید کننده الیاف طبیعی پشم  طبیعی ) برگزار خواهد شد و هرکدام از شرکت های نامبرده به معرفی آخرین راهکارها و تکنولوژی های خود در این صنعت خواهند پرداخت.

این نمایشگاه در تاریخ ۱ لغایت ۳ اکتبر ۲۰۱۵ مطابق با  9 لغایت ۱۱ مهر در مرکز نمایشگاههای بین المللی ابوظبی – امارات برگزار خواهد شد.

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۲۵۳۸۷۲۶۲ و ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×