اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه بین المللی نساجی و فشن در کازابلانکا – مراکش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مراکش یک بازار بکر و مناسب برای محصولات نساجی است و در سال های اخیر چشم بسیاری از سرمایه گذاران به بازار این کشور در بخش داخلی و حتی در بخش صادراتی دوخته شده است. مراکش علاوه بر بازار داخلی پر کشش، اقتصاد رو به رشدی دارد و سطح رفاه مردم آن در بین کشورهای آفریقایی در بالاترین سطح قرار دارد. همچنین مراکش به دلیل نزدیکی به منطقه جنوب اروپا مزیت های زیادی برای بدل شدن به قطب تولید و صادرات منطقه را دارد. موقعیت استراتژیک مراکش سرمایه گذاران زیادی را به مطالعه در مورد بازار آن مشغول کرده است و قرارداد تجارت آزاد این کشور با ۳۰ کشو جهان از جمله آمریکا آن را به یکی از بازارهای  پر حرارت آینده به ویژه در بخش صنایع نساجی و توریست بدل خواهد کرد. نمایشگاه نساجی و فشن کازابلانکا در تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ مارچ ۲۰۱۵ میلادی در مرکز نمایشگاه های شهر کازابلانکا برگزار خواهد شد و در آن بیش از ۱۵۰ شرکت از کشورهای ترکیه، چین، هند، پاکستان، ایتالیا، مصر، فرانسه، اسپانیا و مراکش حضور خواهند داشت.

شرکت برگزارکننده این نمایشگاه مهم شرکت ترکیه ای پیرامید گروپ می باشد که توانسته به خوبی در سال های اخیر بازار خود در کشورهای خاورمیانه و شمال افریقا را به سرعت گسترش دهد.

در حال حاضر این شرکت بزرگترین نمایشگاه نساجی و فشن مصر را نیز برگزار می نماید. همزمان با نمایشگاه نساجی و فشن مراکش نمایشگاه منسوجات خانگی کازابلانکا نیز برگزار خواهد شد.

از این نمایشگاه هیات های تجاری مختلفی از روسیه، تونس، مراکش، هلند، مصر، خاورمیانه و فرانسه بازدید خواهند کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جمعیت ۳۰ میلیونی مراکش، تورم زیر ۵ درصد و رشد اقتصادی ۴ درصدی در کنار موقعیت استراتژیک مراکش از پتانسیل های آشکار آن برای پیشرفت در صنعت نساجی است.

این نمایشگاه برای فعالان صنعت نساجی ایران نیز می تواند یک موقعیت استثنایی باشد تا با مطالعه بازار این کشور به ویژه در بخش هایی که ایران دارای مزیت های نسبی در آن است.
صادرات خود به این کشور شمال آفریقا را نیز گسترش دهند.

وب سایت نمایشگاه: moroccostyle.net

تماس با برگزارکننده: ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۴۶۳۲۴

برگزار کننده: شرکت نمایشگاهی پیرامید

قیمت مشارکت برای رزرو غرفه: ۲۸۰ دلار برای هر مترمربع

حداقل متراژ: ۱۲ متر مربع

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×