گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه بین‏‌المللی صنایع نساجی در ترکمنستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

نمایشگاه بین‏‌المللی « صنایع نساجی ترکمنستان- ۲۰۱۶» در محل سالن نمایشگاه اتاق صنایع و بازرگانی این کشور در «عشق‌‏آباد» آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‏‌المللی صنایع نساجی ترکمنستان مقامات عالی رتبه دولت این کشور  و سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم عشق‌آباد حضور داشتند.

 کالا و محصولات نساجی، کشبافی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی جهت تولید پنبه و نخ ابریشم، مدیریت صنعت نساجی و تولید پنبه و صنایع وابسته، بازاریابی، دست‌آوردهای علمی و پژوهشی صنعت نساجی و منسوجات، صنعت فرآوری پنبه و دستگاه‏‌های، صنعت طراحی و لباس دوزی، بازاریابی لباس و منسوجات از جمله بخش‏‌های نمایشگاه بین‌‏المللی مذکور ترکمنستان است که بیش از ۹۰ شرکت شرکت‌ داخلی و خارجی توانمندی و محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌‏اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه بین‌المللی مد، پوشاک و صنایع نساجی ترکمنستان به مدت ۲ روز دایر است و علاقه‌‏مندان می‏‌توانند از آن بازدید کنند، دست‌اندرکاران نمایشگاه امیدوار هستند که در قالب این نمایشگاه ده‌ها قرارداد جدید همکاری امضاء شود.

در حاشیه این نمایشگاه مراسم نمایش مد و لباس محلی و خارجی از جمله روسیه و ترکیه نیز برگزار شد که دست‌اندرکاران محلی و خارجی آخرین دست آوردهای صنعت مد و لباس را به نمایش عموم گذاشتند.

شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌‏المللی مذکور  منسوجات ترکمنستان حضور ندارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×