اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

نمایشگاه اینترتکستایل شانگهای ۲۰۱۷ در راه است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بهنام قاسمی :: تحریریه مجله نساجی کهن

 

نمایشگاه  منسوجات خانگی اینتر تکستایل ۲۰۱۷  – نسخه پائیزه – در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آگوست  در شهر شانگهای چین و در مرکز نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

  • حضور بزرگترین تامین کنندگان و تولید کنندگان چینی و ارائه آخرین دستاوردها و محصولات در نمایشگاه منسوجات خانگی اینتر تکستایل ۲۰۱۷
  • حضور قدرتمندترین برندهای بین المللی و تولیدکنندگان چند ملیتی
  • همکاری نمایشگاه منسوجات خانگی اینتر تکستایل ۲۰۱۷  با “جایزه بین المللی طراحی داخلی اندرو مارتین” برای اولین بار

 

در فاصله یک ماه مانده به نمایشگاه  منسوجات خانگی اینتر تکستایل ۲۰۱۷  شانگهای به عنوان بزرگترین رویداد منسوجات خانگی در آسیا برترین برندهای چینی و بین المللی خود را برای حضور در این رویداد مهم اماده می کنند و بسیاری از بازدیدکنندگان حرفه ای نیز برای بازدید از نمایشگاه روز شماری می کنند تا از طیف وسیعی از محصولات ارائه شده در حوزه منسوجات خانگی و آخرین طرح ها و نوآوری ها بازدید به عمل آورند.

امروز با توجه به اینکه دولت چین در حال اجرای سیزدهمین برنامه پنج ساله ارتقای کیفیت تولید و ارتقای تکنولوژی تولید در بین شرکت های چینی است کیفیت محصولات چینی به شدت از نظر کیفیت رشد داشته و قیمت رقابتی فوق العاده ای را به دست آورده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اما فراتر از آن امروزه دیگر شرکت های تولیدکننده چینی با رشد شدید برندها و دانش بازاریابی و فروش، نیازی به توسعه فروش خود از طریق شرکت های تجاری اروپایی و یا فروش تحت برندهای معروف اروپایی احساس نمی کنند و به تنهایی می توانند به خوبی وارد بازار های جهانی شوند به همین جهت این نمایشگاه محلی برای گردهمایی بهترین تولیدکنندگان چینی است که می توانند بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی را برای مشتری فراهم کنند.

به همین دلیل برگزار کنندگان نمایشگاه بازدید از این رویداد چهار روزه را به فعالان این حوزه توصیه می کنند که خوشبختانه ایرانیان یکی از مهمترین بازدید کنندگان این نمایشگاه هستند.

 

بهنام قاسمی :: تحریریه مجله نساجی کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×