گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه اوتکس ۲۰۱۵؛ رویدادی موفق و هیجان انگیز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اردیبهشت امسال مرکز نمایشگاهی CNR استانبول باز هم شاهد نمایشگاه باشکوه دیگری از نمایشگاه منسوجات خانگی EVTEKS بود که بسیاری از شرکت ها و برندها و تولیدکنندگان بزرگ سراسر جهان را در زیر یک سقف جمع کرد.

این نمایشگاه با همکاری مستقیم اتحادیه صنایع منسوجات خانگی ترکیه tetsiad برگزار می شود و یکی از دلایل موفقیت چشمگیر آن به شمار می رود. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۵ بیست و یکیمین دوره خود را جشن گرفت و پذیرای بیش از ۸۰۰ شرکت غرفه گذار و حدود ۱۰۰ هزار بازدیدکننده در فضایی به متراژ ۱۶۰.۰۰۰ متر مربع بود.

این نمایشگاه تمام صنایع منسوجات خانگی و صنایع وابسته آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. همچنین از کشور ایران نیز تعدادی از شرکت های صادرکننده به بازار ترکیه در نمایشگاه اوتکس ۲۰۱۵ حضور داشتند. مثل همیشه بازدیدکنندگان ایرانی زیادی به نمایشگاه آمدند و از آخرین طرح ها و تمایلات بازار مطلع شدند. همچنین در نمایشگاه امسال یکی از مجتمع های تجاری ویژه منسوجات خانگی و پرده در تهران به دنبال جذب شرکت های ایرانی و ترکیه ای علاقمند به حضور در بازار ایران بود.

نمایشگاه امسال هر چند نتوانست بسیاری از شرکت کنندگان را از نظر تعداد بازدیدکننده و کیفیت آن راضی و خشنود کند اما به هر حال حضور در نمایشگاه اوتکس برای آن ها یک مزیت به شمار می آید.

چرا که شرکت ها با حضور در این نمایشگاه می توانند نقشه راه خود را برای سال پیش روی به ویژه در بازار ترکیه و خاورمیانه تعیین کنند. در حال حاضر صادرات بسیار بالای شرکت های ترک و تولیدکنندگان قدرتمند این کشور یکی از دلایل اصلی موفقیت این نمایشگاه می باشد به طوری که تعداد بسیار زیادی از شرکت های تولیدکننده ترک در این نمایشگاه با هزینه بسیار کم می توانند مشتریان بین المللی خود را از نزدیک ملاقات کنند.

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×