اخبار نساجی

نمایشگاه‌های فروش بهاره نیازمند نظارت دقیق‌تر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به‌رغم وعده‌های مسئولان، قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های فروش بهاره انتظارات مردم را بر آورده نکرده است.

گزارش خبرنگار ما از کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه فروش بهاره ارم بیانگر آن است که با وجود وعده‌های مسئولان مبنی بر وجود ذخایر مطمئن کالایی و افزایش عرضه کالاها به نرخ مصوب، عرضه محدود برخی اقلام با قیمت‌‌های سطح شهر در این نمایشگاه‌، تاثیری در افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان و تعادل بازار نداشته است. علاوه بر پرداخت حق ورودی ۲۰هزار ریالی بازدید از نمایشگاه فروش بهاره ارم، در این نمایشگاه نرخ هر کیلوگرم پسته از ۱۸ تا ۲۲ هزار تومان، آجیل مخلوط ۱۷ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم آجیل مغز از ۱۷ تا ۲۱ هزار تومان در نوسان است. همچنین هر گالن روغن نباتی ۲/۸ کیلویی سرخ‌کردنی در این نمایشگاه به نرخ ۷هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه‌شده و خبری از عرضه سایر انواع روغن نباتی و برنج و حبوبات که در این ایام با تقاضای بیشتری مواجه می‌شود، نیست.

در غرفه‌های عرضه گوشت قرمز و مرغ نیز در حالی که عرضه گوشت قرمز منجمد مخلوط به نرخ هرکیلوگرم ۹هزار و ۲۰۰تومان با تقاضای چندانی روبه‌رو نشده، عرضه محدود گوشت بسته‌بندی گرم نیز به‌دلیل قیمت‌های بالا قادر به تامین نیاز مردم نبوده است. همچنین مرغ گرم بسته بندی به نرخ هر کیلوگرم ۳هزار و ۷۰۰تومان و هر شانه تخم مرغ بنابر کیفیت از ۵ تا بیش از ۶هزار تومان در نوسان است.

بنابر این گزارش، بررسی قیمت و کیفیت انواع پوشاک، کفش و سایر مایحتاج شب عید مردم نیز بیانگر کیفیت پایین و قیمت‌های بالای عرضه این محصولات است به‌نحوی که در این نمایشگاه‌ها پوشاک، کیف و کفش درجه۲ با قیمت‌های سطح شهر به مردم عرضه می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×