اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه‌های خارجی فرصتی برای آشنایی صادرکنندگان قالی با سلایق مشتریان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رییس اداره‌ی فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه‌های فرش دستباف خارج از کشور بر شناسایی سلایق مشتریان کمک شایانی می‌کند و لزوم حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان در جهت آشنایی هر چه بیشتر در این‌باره حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، «علی سلیمانی» در جمع خبرنگارن افزود: آشنایی با سلایق مشتریان خارج کشور علاوه بر راه‌های مجازی و اینترنتی از طریق شرکت در نمایشگاه‌های خارج کشور فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام هیئت‌های تجاری با همکاری مرکز ملی فرش ایران یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن به سلایق مشتریان دست یافت.

رییس اداره‌ی فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حضور فعال در هیئت‌های تجاری فرش دستباف، برگزاری نمایشگاه‌های فرش ترکیه، عربستان، ایتالیا، عراق، مالزی، سنگاپور، آلمان، چین و روسیه را بخشی از نمایشگاه‌های مذکور در ماه‌های آینده برشمرد.

سلیمانی با بیان این‌که در سال‌های اخیر اقدامات موثری در این‌باره انجام شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فرش، اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای اروپایی، آسیایی، خاور نزدیک و دور و کشورهای حوزه‌ی خلیج‌فارس بخشی از اقداماتی بوده که در جهت آشنایی با سلایق مشتریان انجام شده است.

وی ادامه داد: همه‌ی اطلاعات مربوط به نمایشگاه‌ها و اعزام هیئت‌های تجاری از طریق اداره‌ی فرش سازمان در اختیار اتحادیه‌ها و تشکل‌های فرش قرار می گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس اداره‌ی فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی یادآور شد: بخشی از هزینه‌های مالی شرکت در نمایشگاه‌های فرش و اعزام‌های تجاری به کشورهای خارجی از طریق مرکز ملی فرش ایران پرداخت می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×