اسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاهی درخور صنعت نساجی

۲۴ فروردین ۹۷ نمایشگاه ITM درهای خود را به روی علاقه‌مندان به حوزه نساجی باز کرد.

در روز گذشته مرکز نمایشگاهی و کنگره تویاپ در منطقه بیلیک دوزو استانبول میزبان بیش از هزار شرکت فعال در حوزه ماشین‌آلات نساجی بود.

این نمایشگاه که امسال نسبت به دوره گذشته یک سالن مجزا مخصوص ماشین آلات چاپ دیجیتال به خود اضافه کرده در مجموع با ۱۲ سالن به کار خ.ود آغاز کرد.

این رویداد جهانی که رقیب جدی برای نمایشگاه ITMA به شمار می‌رود. قصد دارد به صورت دو سالانه فعالان، تولیدکنندگان و متخصصین امر نساجی را گرد هم آورد.

آنچه که از مشاهدات ما برآمده موفق بودن نمایشگاه ITM در سازماندهی رویدادی با استانداردهای بین‌المللی است. از نقاط قوت آن می‌توان به فضای مناسب جهت برگزاری یک رویداد جهانی، سالن‌های مجزا و مشخص برای بخش های مختلف صنعت نساجی. امکانات اقامتی مناسب در محدوده نزدیک به نمایشگاه برای میهمانان خارجی. حضور شرکت‌های تراز اول و معتبر دنیا در این رویداد نیز از نکات مهم این نمایشگاه به حساب می‌آید.

آنچه که در ادامه می‌آید گزارش تصویری کوتاهی است از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ITM. لازم به یادآوری است که از ایران نیز شرکت تولیدی قطعات برادران و نیز مجلات کهن، نساجی امروز و نساجی موفق به صورت غرفه دار حضور دارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به ذکر که مجله نساجی کهن شما را به بازدید از غرفه خود در این رویداد دعوت می‌کند
غرفه مجله نساجی کهن Foyer F7-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×