گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه مد اسلامی ترکیه سال ۲۰۱۰ ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

‏ دومین نمایشگاه ویژه لباس ، مد  و ملزومات اسلامی ۸ لغایت ۱۱ آپریل ۲۰۱۰  مطابق با ۱۹ تا ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ در مرکز تجارت جهانی استانبول ترکیه بر گزار می گردد.


‏ این نمایشگاه بسیار مورد توجه به ویژه کشورهای خارجی قرار گرفته است  و در حال تبدیل شدن به بهترین مکان برای خریداران و تجار لباسهای مد جهان اسلام در سراسر دنیا می باشد.  این نمایشگاه پس از برگزاری موفق در سالهای ۲۰۰۹  امسال با رشد ۷۰ درصدی در هر دو زمینه غرفه گذار و بازدید کننده روبرو شده است. د وره گذشته نمایشگاه با حضور ۶۸ شرکت کننده  برگزار شد که تنها ۲ شرکت کننده خارجی بودند اما امسال ۱۵۰ شرکت در نمایشگاه حضور خواهند داشت که ۲۵ شرکت خارجی در نمایشگاه امسال حضور دارند. ‏

از عمده ترین کشورها می توان به اردن ، سوریه ، مالزی ، تایلند  و هند اشاره کرد. همچنین در سال ۲۰۰۹ از این نمایشگاه جمعا ۶۱۷۳  نفر بازدید کردند که تنها ۱۱۰۰ نفر آنها خارجی بودند اما طبق آمارهای بدست آمده امسال ۱۱۰۰۰  بازدید کننده به نمایشگاه خواهند آمد که ۴۰۰۰ نفر آنها خارجی هستند.

کشور های بازدید کننده هم امسال از ۲۱  کشور  به ۳۵ کشور ارتقاء خواهند یافت.  دراین نمایشگاه برندهای معروف لباس  ، شال ، و روسری از ترکیه و سراسر جهان برای دستیابی به بازار های کشور های عربی و اسلامی تلاش می کنند.

در این نمایشگاه کلکسیونی از انواع لباس های خواب ، لباس های حاملگی ، لباس های فرم زنان، شال ، روسری ، مقنعه ، تاپ و بلوز و … به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه مد اسلامی ترکیه سال 2010 ‏
نمایشگاه مد اسلامی ترکیه سال ۲۰۱۰ ‏

اگر شما به دنبال گسترش روابط تجاری خود در حوزه مد، لباس و طراحی لباس در کشور های اسلامی و عربی هستید این نمایشگاه برای شما یک گزینه ایده ال خواهد بود. در این نمایشگاه بیشتر مدها و مدل های لباس تابستانی به نمایش در خواهد آمد.

بازدید کنندگان این نمایشگاه چه کسانی هستند ؟
– خریداران و تجار پارچه و لباس اسلامی در ترکیه و خارج آن
‏-  مدیران فروشگاه های زنجیره ای  سراسر دنیا
‏-   بوتیک های لباس فروشی
– نمایندگان و توزیع کنندگان
– وارد کنندگان و صادر کنندگان پوشاک و لباس ‏
– انجمن ها و نهاد های مرتبط با صنعت نساجی
‏-   رسانه های نساجی
– دانشجویان و طراحان لباس

تحریریه صنعت کهن ‏
‏ ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×