اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه صنایع کاغذ، چاپ، بسته بندی و منسوجات بی بافت در سوریه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کشور سوریه با مساحت ۱۸۵۶۸۰ کیلومتر مربع و جمعیت ۱۲ میلیون نفر در قلب منطقه خاورمیانه و هم مرز با کشورهای ترکیه،‌ عراق، اردن، فلسطین و لبنان می باشد. صنایع پتروشیمی، نساجی و کاغذ از جمله مهم ترین صنایع این کشور است و با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی خود نقش مهمی را در مبادلات تجاری و بازرگانی منطقه ای دارد.

 بر طبق آمار منتشر شده در سال ۲۰۰۶ میزان واردات انواع مختلف کاغذ و منسوجات بی بافت سوریه به ترتیب برابر ۳۵۰ هزار تن و ۲۰۰۰ تن بوده است که حاکی از نیاز بسیار بالای این کشور به منابع مذکور است.

پس از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه Paper One Show  سوریه در سال ۲۰۰۷ و استقبال صنعتگران مرتبط با صنایع کاغذ سوریه ای و خارجی از این نمایشگاه و کنفرانس جانبی یک روزه آن، کمیته برگزاری این نمایشگاه با همکاری شرکت Sunrise Trade Show سوریه و پارسیان پلی تکس ایران (Persian PolyTex) در حال آماده سازی مقدمات برگزاری هر چه باشکوه تر این نمایشگاه در سال ۲۰۰۸ میلادی است.
با توجه به قرابت خاص صنایع کاغذ یا صنایع چاپ، بسته بندی و منسوجات بی بافت، نمایشگاه Paper One Show سوریه در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار علاوه بر شرکت های مرتبط با صنایع کاغذ، میزبان فعالان عرصه صنایع چاپ، بسته بندی و منسوجات بی بافت نیز خواهد بود تا بتواند به نیازهای رو به رشد این صنعت پاسخگو باشد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ جولای ۲۰۰۸ میلادی (۳۰ تیر الی ۲ مرداد ۱۳۸۷) با پشتیبانی معنوی فدراسیون عربی صنایع کاغذ، چاپ و بسته بندی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر دمشق برگزار می شود.

زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه عبارت است از:
–  کاغذ سازی و صنایع تبدیلی کاغذ
–  مقوا سازی و صنایع تبدیلی مقوا
–   تولید دستمال کاغذی بهداشتی
–  ساخت تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با صنایع کاغذ سازی
–  بازرگانی و خدمات مشاوره مهندسی
–  نرم افزار و تجهیزات اتوماسیون صنایع کاغذ و بسته بندی
–  تولید مواد شیمیایی
–  چاپ
–  تأمین کننده تجهیزات چاپ
–  بسته بندی محصولات
–  تأمین تجهیزات بسته بندی
– تولید  منسوجات بی بافت
– و  ساخت تجهیزات تولید منسوجات بی بافت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.parsianpolytex.com مراجعه نمایید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×