اخبار فرش ماشینی

نقشه‌ راه کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی تدوین می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نقشه‌ راه کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی تدوین می‌شود

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی از تدوین نقشه راه این کانون به درخواست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

دکتر عبدالحسین صادقی در سمینار ژئوسنتتیک‌ها، کاربردها و روش‌های تولید گفت:‌ کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی برای تدوین نقشه‌ راه خود در گام اول به دنبال شناسایی چالش‌های پیش روی صنعت نساجی و راهکارهای برون رفت از آن است.

وی ادامه داد: این کانون همچنین ارائه ایده‌های جدید و کاربردی برای صنعت نساجی را در دستور کار خود دارد که در این زمینه کنفرانس‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است.

به گفته دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی این کانون پیش از این سمینار مهندسی فروش را برگزار کرده است که متخصصان را متوجه خدمات پس از فروش شناسایی نیازهای بازار و تولید بر اساس ذوق و سلیقه‌ی مشتری کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صادقی توضیح داد: متاسفانه متخصصان نساجی عمدتا به مراحل تولید فکر می‌کنند و معمولا فضای بازار و خدمات پس از تولید و فروش خالی از حضور متخصصان نساج است.

وی با اشاره به این که سمینار «ژئوسنتتیک، کاربردها و روش‌های تولید» نیز در راستای رسیدن به اهداف کانون و در ادامه کنفرانس‌های قبلی تدوین شده است، خاطرنشان کرد:‌ به زودی کنفرانس دیگری در رابطه با منسوجات هوشمند برگزار می‌کنیم که فضای انتقال ایده در این زمینه نیز فراهم شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×