اخبار فرش ماشینی

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های صنعت نساجی و پوشاک کشور برگزار شد

 

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های صنعت نساجی و پوشاک کشور برگزار شد

 

در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های صنعت نساجی و پوشاک کشور مقرر شد نامه‌ای در مورد مشکلات صنعت نساجی خطاب به وزیر صنعت تهیه و ارسال شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنایع نساجی ایران، این نشست با حضور اعضای هیأت ‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی، پوشاک و چرم ایران، جامعه متخصصین نساجی ایران، نمایندگانی از انجمن صنایع نساجی اصفهان و قزوین و همچنین با حضور رئیس و برخی از اساتید دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

در این نشست وضعیت بحرانی تأمین ارز مورد نیاز صنایع، عدم امکان تأمین مواد اولیه جهت تداوم فعالیت‌ها و چگونگی تأمین نقدینگی مورد نیاز برای ادامه تولید بررسی و عنوان شد که اگر راهکاری برای حل این مشکلات تدوین نشود، ضررهای جبران‌ ناپذیری به صنعت نساجی وارد خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین مقرر شد هشدارنامه‌ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت تنظیم و ارسال شود که بر مبنای آن در آخرین اتمام حجت با مسئولان صنعتی و اقتصادی کشور، اعلام شود اگر باز هم به این هشدارها و پیشنهادات بی‌توجهی شود باید مسئولیت و عواقب هرگونه لطمه‌ای که به صنعت نساجی وارد می‌شود را پذیرا باشند.

متن نامه ارسالی به وزیر صنعت، معدن و تجارت و پیشنهادات تشکل‌های صنایع نساجی و پوشاک به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های صنعت نساجی و پوشاک کشور برگزار شد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×