اخبار فرش ماشینی

نساجی همیشه سود ده و کارآمد است – مصاحبه با مدیر عامل شرکت نساجی بابکان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مصاحبه با آقای امیرحسین نیکچی – مدیر عامل شرکت نساجی بابکان


خصوصی سازی صحیح رمز موفقیت واحدهای دولتی

نساجی همیشه سود ده و کارآمد است

مصاحبه با آقای امیرحسین نیکچی – مدیر عامل شرکت نساجی بابکان

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سال های سال شرکت های بزرگ نساجی کشور اسیر مدیریت های دولتی و ناکارآمدی بودند که گزینه اول و آخر آنها برای نجات کارخانجات نساجی و پرداخت حقوق کارگران فروش زمین های کارخانه بود. امّا ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی و آغاز خصوصی سازی شرکت های تحت مالکیت دولت نقطه آغازی برای خروج عظیم ترین کارخانجات نساجی ایران از بحران شد. هر چند قبل از این بسیاری از این کارخانجات ورشکسته و با خاک یکسان شدند و آوازه ورشکستگی صنعت نساجی را بر سر زبان های مردم انداختند امّا همان چند شرکت باقی مانده در حال حاضر وضعیت روشن تری دارند.
یکی از شرکت هایی که می توان از آن به عنوان نماد قدرت بخش خصوصی در جریان خصوصی سازی ها یاد کرد، شرکت نساجی بابکان است که پس از انتقال به بخش خصوصی توانست گامهای بسیار خوبی را بردارد و به تازگی نیز پروژه توسعه خود را با حضور فرماندار آمل آغاز نمود. نساجی بابکان که نزدیک به ۴ دهه از آغاز تاسیس آن می گذرد در حال حاضر به روزهای خوب آینده فکر می کند تا با همه مشکلات موجود نام و آوازه نساجی بابکان را مجدداً بر سر زبان ها بیندازد و به همه اثبات کند این صنعت نساجی ایران نیست که ورشکسته است بلکه فقر دانش و آگاهی و عدم مدیریت مناسب است که یک کارخانه را ضعیف و از کار افتاده می کند.
در این بخش از مجله نساجی کهن گفتگویی با آقای مهندس نیکچی مدیر عامل این شرکت را از نظر می گذرانید.

آقای نیکچی لطفاً در رابطه با پیشینه کارخانه و روند واگذاری آن به بخش خصوصی و شرایط حال حاضر آن توضیحاتی را ارائه کنید.
پروسه خرید شرکت نساجی بابکان از ۴ سال پیش کلید خورده و این شرکت به طور کامل به بخش خصوصی واگذار شد. شرکت نساجی بابکان دارای سابقه و پتانسیل کاری بسیار بالایی است و در همه  …

 

مشاهده متن کامل…

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×