اخبار نساجی

نساجی بروجرد توان رقابت با خارج از کشور را دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نساجی بروجرد

 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان و معاون استاندار لرستان گفت: کارخانه نساجی بروجرد توان رقابت با محصولات مشابه تولیدی خارج از کشور را دارد.

مهرداد غضنفری در بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد، هدف از این نشست را بررسی علل توقف کمی و کیفی کارخانه نساجی و ارائه راهکار مثبت جهت برون رفت کارخانه نساجی از این مشکلات عنوان کرد.

وی کارخانه نساجی را یکی از مهمترین و بزرگترین صنعت در کشور دانست و افزود: همه سعی ما بر احیای مجدد و تولید با ظرفیت کامل کارخانه نساجی است و این مجموعه توان این را دارد که همچون گذشته با دیگر محصولات مشابه تولیدی خارج از کشور رقابت کرده و می‌تواند با تولید محصولات با کیفیت به جایگاه حقیقی خود برگردد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان تصریح کرد: طی صحبت‌هایی که با استاندار در چند روز گذشته صورت گرفته، همه توان و سعی ستاد اقتصاد مقاومتی در استان، راه‌اندازی کامل با ظرفیت بالای کارخانه نساجی بروجرد است.

غضنفری اضافه کرد: در طرح توسعه‌ای که توسط مدیریت مجموعه کارخانجات مشخص شده است، ظرفیت نیروی انسانی این مجموعه به حدود ۲۰۰۰ نفر خواهد رسید.

مدیر کارخانجات نساجی بروجرد نیز در این نشست به بیان مشکلات و موانع موجود در راه توسعه و رونق کارخانه پرداخت و مهمترین مشکل این مجموعه را نداشتن سرمایه در گردش و وجود دستگاه‌های قدیمی و فرسوده عنوان کرد.

مظاهری گفت: عمر بیش از نیمی از دستگاه‌های این کارخانه به ۳۰ سال می‌رسد و با این وجود نمی‌توان محصولاتی با کیفیت و به روز را وارد بازار کرد، بنابراین بهترین روش ماندن در چرخه تولید بالا و با کیفیت، تعویض دستگاه‌های فرسوده و جایگزینی دستگاه‌های نو و به روز است.

کارخانجات نساجی بروجرد از با سابقه‌ترین کارخانه تولیدات صنعت پارچه در کشور است که صادرات به کشورهای اروپایی و آسیایی را در گذشته بدنبال داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×