اخبار فرش ماشینی

نرم افزار تبدیل نمره نخ – مخصوص تلفن همراه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

جاوا یک استاندارد زبان برنامه نویسی است که با هدف سادگی، قدرت بالا و چند منظوره بودن در اوایل دهه ۹۰ توسط Java Soft  در بخش نرم افزاری شرکت Sun توسعه داده شد. این استاندارد زبان برنامه نویسی قابلیت تولید نرم افزار روی پلتفورم های مختلف را داراست. این نرم افزار توسط استاندارد زبان برنامه نویسی جاوا بر روی موبایل Java 2 Platform, Micro Edition) J2ME) نوشته شده است و نرم افزاری کاربردی و ساده جهت تولید نمره نخ به یکدیگر و قابل استفاده دانشجویان و مهندسان نساجی می باشد. هدف از نوشتن این نرم افزار ایجاد یک برنامه بدون نیاز به هیچگونه فونت فارسی و پشتیبانی زبان نگارشی موبایل و همچنین بدون نیاز به پشتیبانی شرکت تولید کننده موبایل با یک رابط کاربری بسیار ساده بود. نرم افزار فوق بر بستر Open Source نوشته شده و قابل انتقال از طریق کابل، Bluetooth، شبکه، Infrared و غیره می باشد. قابلیت چند زبانه شدن، کار کردن در تمامی حالت های تفکیکی نمایشگر موبایل، به روز رسانی از طریق اینترنت از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

طریقه نصب:

برای نصب نرم افزار فوق کافیست آن را از طریق لینک زیر دانلود نمایید سپس توسط یکی از دو روش کابل و یا بلوتوث به تلفن خود انتقال داده و در نهایت روی گوشی خود نصب نمایید.

این نرم افزار برای تمامی گوشی های همراه که قابلیت پشتیبانی جاوا را دارا می باشند و همچنین گوش های همراه با سیستم عامال اندروئید قابل نصب بوده و تنها گوشی های آیفون نصب این برنامه را پشتیبانی نخواهند کرد که در آینده نزدیک این نقیصه نیز رفع می گردد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×