اخبار نساجی

نرخ دلار همانند دو روز گذشته ۲۶۷۲ تومان اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نرخ دلار همانند دو روز گذشته 2672 تومان اعلام شد

 

مرکز مبادلات ارزی طبق روال روزهای گذشته از ساعت هشت صبح امروز کار خود را آغاز کرد و امروز نیز نرخ دلار همانند دو روز گذشته بود و تغییری نکرد و ۲۶۷۲۰ ریال اعلام شد.

مبادلات ارزی از ساعات آغازین صبح امروز پذیرای وارد کنندگان کالا با اولویت‌های ۳، ۴ و ۵ متقاضی دریافت ارز بود و متقاضیان ارز با اولویت‌های یاد شده باید با در دست داشتن فرم ثبت سفارش به مرکز مبادلات ارزی مراجعه کنند.

قیمت انواع ارز در اتاق مبادلات ارزی بر اساس نرخ‌گذاری امروز بانک مرکزی هر دلار ۲۶۷۲۰ ریال، یورو ۳۴۴۷۰ ریال، درهم ۷۲۷۵ ریال، لیر ۱۴۹۰۲ ریال، روبل ۸۵۹ ریال، روپیه ۵۱۰ ریال، یوآن ۴۲۵۲ ریال، ین ۳۴۲ ریال، وون کره ۲۴ ریال است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر این اساس فقط قیمت یورو اندکی افزایش و لیر ترکیه اندکی کاهش داشته‌اند و بقیه همان نرخ‌های روز گذشته در این مرکز هستند.

به گزارش ایسنا در این اتاق سفارش وارد کنندگان پس از اقدام به ثبت سفارش کالا در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس اولویت‌های کالایی آنها را برای دریافت ارز به بانک‌های عامل معرفی می‌کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×