اخبار نساجی

نرخ بیکاری در آمریکا تغییری نکرد

 

نرخ بیکاری در آمریکا که از اواخر سال میلادی گذشته روند نزولی به خود گرفته بود در ماه فوریه در همان سطح ماه ژانویه باقی ماند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز شنبه (۱۰ مارس / ۲۰ اسفند) تصریح کرد: «نرخ بیکاری در آمریکا که از اواخر سال میلادی گذشته روند نزولی به خود گرفته بود در ماه فوریه در همان سطح ماه ژانویه باقی ماند.»

به گفته این شبکه، اداره کار آمریکا در گزارش ماهیانه خود که روز جمعه منتشر شد اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی نزدیک به ۲۲۷ هزار فرصت شغلی جدید در بخش خصوصی آمریکا بوجود آمد. هر چند که کمتر از میزان پیش بینی شده است.

بر پایه این گزارش، بدین ترتیب نرخ بیکاری در همان ۸.۳ درصد باقی ماند. از ماه نوامبر سال میلادی گذشته نرخ بیکاری در آمریکا به زیر نه درصد سقوط کرد و هر ماه با کاسته شدن از میزان آن به نرخ هشت درصدی که باراک اوباما، رئیس جمهوری این کشور وعده داده بود نزدیک می شود.

یورونیوز افزود: «شغل های جدید عمدتا در بخش های فروش، تولید صنعتی، حمل و نقل و انبارداری ایجاد شده اند.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یورونیوز اضافه کرد: «گزارش ها حکایت از آن دارد که در ماههای اخیر کارخانجات خودروسازی از فعالترین صنایع در جذب نیرو بودند.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×