اخبار فرش ماشینی

دویچه مسه و مرکز تجارت جهانی دبی با همکاری فورج میزبان DOMOTEX خاورمیانه در دبی هستند

DOMOTEX خاورمیانه که پیشرو در تجارت جهانی فرش و کفپوش است، پس از ۱۳ سال وقفه به دبی باز می گردد و نشان دهنده آغاز یک سکوی نمایشگاهی سالانه در منطقه است. این رویداد که قرار است از ۶-۴ اردیبهشت (۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در DWTC برگزار شود، نقطه عطف مهمی برای صنعت است.

دویچه مسه، برگزارکننده DOMOTEX، برند برتر جهانی برای نمایشگاه‌های فرش و کفپوش، قراردادی را با مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)، یکی از مهم‌ترین مراکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های هدفمند جهان، امضا کرده است تائاز ۲۳ تا ۲۵ آپریل در دبی میزبان DOMOTEX خاورمیانه باشد.

این حرکت استراتژیک بر آرزوهای تجاری جهانی و استراتژی های توسعه Deutsche Messe تاکید می کند. DOMOTEX خاورمیانه در دبی به ردیف سایر نسخه های اصلی DOMOTEX در اروپا و مناطق آسیا و اقیانوسیه خواهد پیوست.

به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای محل برگزاری در سراسر منطقه خاورمیانه و آفریقا، DWTC به عنوان یک رهبر ثابت شده در صنعت MICE (جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، و نمایشگاه ها) ایستاده است و پیشروی بهبود جهانی MICE پس از همه گیری است. علاوه بر این، به عنوان یک کاتالیزور اقتصادی قابل توجه برای منطقه عمل می کند و دارای مجموعه بی نظیری از نمایشگاه ها و کنفرانس های پیشرو در صنعت است.

دویچه مسه، یک شرکت پیشرو در نمایشگاه بین المللی با نوآوری و پایداری در هسته خود، بیش از ۱۵۰ نمایشگاه تجاری و رویداد را در آلمان و سراسر جهان سازماندهی می کند. آوردن DOMOTEX به منطقه خاورمیانه با برنامه های توسعه استراتژیک جهانی Deutsche Messe مطابقت دارد. نسخه دبی به تقاضای طولانی مدت برای یک سکوی نمایشگاهی سالانه و استراتژیک در منطقه می پردازد.

سونیا ودل کاستلانو، مدیر جهانی رویدادهای DOMOTEX در سراسر جهانتوضیح می دهد: “بخش های ساخت و ساز، توسعه، املاک و مستغلات و دکوراسیون داخلی در خاورمیانه رشد مداومی را تجربه می کنند. بنابراین، تقاضا برای فرش و کفپوش به طور پیوسته همراه با سهم بازار صنعت کفپوش سازی خاورمیانه در حال افزایش است، “. بر اساس حجم فروش ۸.۶ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۲۲، پیش بینی می شود که بازار کفپوش و فرش خاورمیانه تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۱۴.۵۵ میلیارد دلار برسد که با رشد CAGR 7.2 درصدی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ماهیر جلفار، معاون اجرایی DWTC، با تاکید بر جایگاه دبی به عنوان یک مرکز تجاری جهانی و نقش DWTC به عنوان یک کاتالیزور برای تجارت، از میزبانی DOMOTEX خاورمیانه در مرکز تجارت جهانی دبی ابراز اشتیاق کرد. این رویداد معتبر، برنامه رویدادهای متنوع ۲۰۲۴ DWTC را غنی می کند و نوید می دهد که شلوغ ترین و پویاترین مجموعه رویدادهای برجسته در منطقه و فراتر از آن باشد.

به عنوان مرکز تجارت و گردشگری، دبی یک محیط ایده آل برای DOMOTEX خاورمیانه ارائه می دهد که به دلیل فراگیری، تنوع، زیرساخت های تجاری و تجاری استثنایی و شبکه های حمل و نقل کارآمد مشهور است. دبی با موقعیت خود به عنوان یک مرکز حمل و نقل هوایی که جهان را به هم متصل می کند، دسترسی راحت و بدون درز به محل نمایشگاه تجاری را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان به طور یکسان تضمین می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×