گزارش نمایشگاه ها

نخستین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان در ایران از امروز در تهران

نمایشگاه ارمنستان در ایران

نخستین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان در ایران با مشارکت سفارت ارمنستان و سازمان توسعه این کشور و همچنین شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران از امروز (چهارشنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه برگزار می‌شود شامل بخش‌های گوناگون از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی و پزشکی، صنعت ساختمان، صنعت، بانکداری، فناوری اطلاعات، صنعت جواهرات، صنعت شیشه، صنعت نساجی، صنعت گردشگری، حمل و نقل و … است.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه تجارت و همکاری‌های متقابل اقتصادی، ترویج و تشویق سرمایه‌گذاری‌های متقابل، توسعه صنعت گردشگری و تسهیل معاملات تجاری بین ارمنستان و ایران است.

پیش از این «آرتاشس تومانیان» سفیر ارمنستان در تهران در نشستی از حضور ۹۰ شرکت ارمنستانی در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف صنایع غذایی، حمل و نقل، توریسم، طلاسازی، داروسازی، ماشین‌سازی و نساجی خبر داد و افزود: نمایندگان سه بانک مهم ارمنستان که در سطح استاندارهای جهانی فعالیت می‌کنند و همچنین نمایندگان شرکت‌های بیمه در این نمایشگاه حضور دارند.

تومانیان با اشاره به عضویت ارمنستان در اوراسیا از سال ۲۰۱۵ عنوان کرد: ایران در بین کشورهای عضو اوراسیا فقط با ارمنستان مرز خشکی دارد و برای ورود به این منطقه باید از ارمنستان استفاده کند. ۱۸۰ میلیون نفر جمعیت کشورهای عضو اتحادیه اوراسیاست و ما می‌توانیم پلی برای ارتباط ایران با این منطقه باشیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×