اخبار فرش ماشینی

برگزاری سومین جشنواره فرش دستباف آذربایجان غربی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس گروه فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سومین جشنواره فرش دستباف آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

خلیل نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سومین جشنواره فرش دستباف استان آذربایجان‌غربی با هدف معرفی فرش‌ دستباف این استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و با کمک فرش‌باف‌های استان راه‌اندازی شده است، افزود: این جشنواره از ۲۲ بهمن ماه کار خود را به مدت یک ماه آغاز کرده است.

نوری تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی بود تا فرشبافان استان قابلیت و توانایی فرش تولیدی آذربایجان‌غربی به ویژه فرش‌های تولیدی ارومیه، خوی، میاندوآب، بوکان، مهاباد، شاهین‌دژ که به سایر کشورها نیز صادر می‌شود را نشان دهند.

وی معرفی هنر صنعت قالیبافی و معرفی فرش‌های دستباف استان را اصلی‌ترین هدف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: علاوه بر این با برپایی سومین جشنواره فرش دستباف استان شاهد بازاریابی خوبی برای فرش‌های تولیدی استان هستیم.

نوری با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۲ اسفند ماه همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: ۱۰۰ واحد فرش‌بافی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×