اخبار نساجی

نارضایتی از برگزاری تور نمایشگاه دموتکس هانوفر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

عنوان پیام : نارضایتی از برگزاری تور نمایشگاه دموتکس هانوفر

متن پیام : با سلام و خسته نباشید به مدیر سایت کهن. می خواستم مطلبی را بیان کنم که اگر بشود آنرا در سایت قرار دهید تا به همه کسانی که از رفتن به تور دموتکس ناراضی بودند کمک شود. متاسفانه من و یک گروه ۲۰ نفره توسط تور انجمن به نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان ۲۰۱۲ رفتیم که حرف با عمل آنها از زمین تا آسمان فرق می کرد. مبلغ این تور بسیار گران و خدمات آن واقعا ضعیف و دور از انتظار بود. در حالی که به ما اعلام شد هتل ۴ ستاره گرفته شده ما را به هتل ۲ ستاره بردند که از مرکز شهر هانوفر بیش از ۴۵دقیقه فاصله داشت!!!

 

متاسفانه ما با پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان برای این سفر ۶ روزه فقط در هانوفر خسارت دیده ایم و هرچه با شماره تلفن های سازمان ایرانگردی و جهانگردی برای شکایت از آژانس … که خود را به عنوان بهترین برگزار کننده تور ها هم معرفی می کند تلاش کردیم نتوانستم با آنها ارتباط بگیرم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید تا برای دیگران این اتفاق نیفتد.

خلیلل اکبر – اصفهان

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پاسخ مدیر سایت مجله کهن: با تشکر و سپاس فراوان از پیام شما

متاسفانه ما وظیفه و توان رسیدگی به این شکایات را نداریم و تنها به انعکاس نظر شما در این خبر اکتفا می کنیم. متاسفانه در سال های اخیر برگزاری تورهای  نساجی بهانه خوبی برای سود جویی عده ای شده است که حتی نهادهای مسئول نساج را هم درگیر خود کرده اند. شاید شما اولین کسی نیستید که انتقادی این چنینی برای ما ارسال می کند. متاسفانه بعد از هر نمایشگاه ما با تماس های مکرری روبرو هستیم که با نارضایتی کامل قصد شکایت از آژانس ها و مسئولان برگزاری را دارند. به نظر میرسد کمبود اطلاعات افراد و عدم تسلط آنها به زبان انگلیسی هم راه را برای سودجویی آژانس های پر زرق و برق  و البته بیشتر توخالی باز گذاشته است. آژانس هایی که با اخذ مبالغ کلان خدمات بسیار نامناسبی ارائه می دهند. امیدواریم در آینده مدیران نساجی در ثبت نام در تورهای نمایشگاهی  نساجی بیشتر دقت نمایند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×