اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

ایتما ۲۰۲۳ در کدام کشور برگزار می شود؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اختصاصی مجله کهن :: (نمایشگاه ایتما) سال آینده بزرگترین نمایشگاه ماشین آلات نساجی جهان در بارسلون اسپانیا و در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ ژوئن برگزار خواهد شد و تمامی فعالان صنعت نساجی و فرش ماشینی در  ایران و جهان نیز برای بازگشایی این رویداد روز شماری می کنند.

در شرایطی که هنوز ایتما ۲۰۱۹ برگزار نشده است، انجمن ماشین سازان نساجی اروپا CEMATEX ، میزبان نمایشگاه ایتما در سال ۲۰۲۳ را نیز مشخص کردند که کشوری نیست جز ایتالیا.

به گزارش سرویس خبری مجله نساجی کهن ، برگزاری موفق و بسیار پرشور ایتما در سال ۲۰۱۵ در میلان ایتالیا سبب شد تا برگزار کنندگان نمایشگاه را بار دیگر در ایتالیا و در تاریخ ۸ لغایت ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ در شهر دیدنی و تاریخی میلان برگزار کنند. یکی از دلایل دیگر این انتخاب، زیر ساخت بسیار عالی شهر میلان در بخش نمایشگاهی است به طوری که امکان برگزاری نمایشگاه های در اندازه بسیار بزرگ را با فضایی بالغ بر ۲۰۰.۰۰۰ متر مربع فراهم می کند. همچنین بر کسی پوشیده نیست که ایتالیا در حال حاضر یکی از مهمترین و بزرگترین سازندگان ماشین آلات نساجی است که بخش مهمی از نمایشگاه را به خود اختصاص می دهند.

نمایشگاه ایتما بارسلون در حال حاضر به صورت ۱۰۰% فروخته شده است و بالغ بر ۱۶۰۰ شرکت ماشین ساز در آن حضور خواهند داشت. این رویداد مهم که برای اولین بار در سال ۱۹۵۱ برگزار شد در حال حاضر اولین میعادگاه فعالان نساجی جهان به ویژه در بخش ماشین آلات نساجی است که هر ۴ سال یکبار برگزار می شود. امسال انتظار میرود بخش مربوط به ماشین های چاپ دیجیتال در این رویداد رشد بسیار خوبی داشته باشد و یکی از شلوغ ترین و پر تحرک ترین بخش های نمایشگاه ایتما باشد.

مجله کهن به مانند سال های پیش از نزدیک اخبار این نمایشگاه را برای شما پوشش خواهد داد. تنها کافی است در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا از این اخبار به روز آگاه شوید:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×