اخبار فرش ماشینی

موج عظیم واردات و قاچاق در حوزه‌هایی که به خودکفایی رسیده‌ایم!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از غیر فعال بودن بخش قابل توجه کارخانجات نساجی در کشور گفت: صنعت نساجی به بیماری قاچاق کالاهای وارداتی مبتلا شده است

سیدناصر موسوی لارکانی سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار رازق با ابراز تاسف از دامنه گسترده واردات در ایران اظهار کرد: در این فضای ناآرام و متلاطم، قاچاق نیز در حجم بالا حتی در بخش هایی که به مرز خودکفایی رسیده ایم و تولید آنها در کشور ساختاری انبوه دارد انجام می شود.

وی تأکید کرد: قاچاق کالا سمی بر ریشه اقتصاد ایران اسلامی است.

بسیاری از کارخانجات در حوزه نساجی به مرز تعطیلی رسیده‌اند

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه صنعت نساجی به بیماری قاچاق کالاهای وارداتی مبتلا شده است، ابراز کرد: صنعت نساجی کشور صنعتی مهم به ویژه در نوار شمالی کشور است که در این گرداب اسیر شده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از غیر فعال بودن بخش قابل توجه کارخانجات نساجی در کشور افزود: بسیاری از کارخانجات در حوزه نساجی به مرز تعطیلی رسیده اند و این موضوع موج بیکاری را به همراه دارد.

موج عظیم واردات با اصول اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد

وی افزود: با وجود پتانسیل غنی در این حوزه شاهد واردات کالاهای وابسته به صنعت نساجی در کشور هستیم.

موسوی لارکانی با بیان اینکه موج عظیم واردات در کشور با وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی علیه ایران با فرموده ها و دغدغه های مقام معظم رهبری مغایرت دارد، اظهار کرد: این اقدامات خارج از نقشه راه ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری با بیان سیاست ارزشی اقتصاد مقاومتی استجه مجلس با انتقاد از غیر فعال بودن بخش قابل توجه کارخانجات نساجی در کشور گفت: صنعت نساجی به بیماری قاچاق کالاهای وارداتی مبتلا شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×