اخبار نساجی

موافقت محیط زیست امارات با تاسیس اولین نیروگاه هسته ای در این کشور

 

موافقت محیط زیست امارات با تاسیس اولین نیروگاه هسته ای در این کشور

مسئولین محیط زیست امارات موافقت خود را با تاسیس اولین نیروگاه هسته ای در این کشور اعلام کردند. امارات متحده عربی یکی از بزرگترین دارندگان ذخایر منابع سوختی در جهان است اما مقامات این کشور اعلام می کنند که حتی برای تامین نیاز فزاینده کشور به برق ناتوانند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری “الیوم السابع”، شرکت رسمی اماراتی که کار تاسیس نیروگاه های هسته ای امارات عربی متحده را برعهده دارد اعلام کرد که مسئولین محیط زیست امارات اجازه شروع اجرای طرح را داده اند.

موسسه انرژی هسته ای امارات دیروز یکشنبه موافقت هیئت محیط زیست در ابوظبی با تاسیس یکی از دو نیروگاه هسته ای خود را گام مهمی در اجرای طرحی دانست که از چند سال پیش تاکنون به تعویق افتاده است.

این شرکت هنوز به کسب موافقت از مقامات هسته ای امارات قبل از شروع به تاسیس نیروگاه نیاز دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برنامه این شرکت ساخت نیروگاه ها در منطقه ساحلی در غربی ترین نقطه غرب کشور نزدیک مرز با عربستان است یک شرکت کره جنوبی با بیست میلیارد دلار برای اجرای طرح برای سرمایه گذاری در زمینه تولید انرژی هسته ای امارات موافقت کرده است.

آمریکا و فرانسه پیش از این در راستای بهره مندی امارات از انرژی هسته ای با ابوظبی قرارداد همکاری در این زمینه به امضا رسانده اند.

امارات متحده عربی یکی از بزرگترین دارندگان ذخایر منابع سوختی در جهان است اما مقامات این کشور اعلام می کنند که حتی برای تامین نیاز فزاینده کشور به برق ناتوانند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×