اخبار نساجی

موافقت مجلس با یک‌فوریت طرح ارائه تنخواه ۲۲ هزار میلیاردی به دولت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

موافقت مجلس با یک‌فوریت طرح ارائه تنخواه 22 هزار میلیاردی به دولت

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح ارائه تن‌خواه ۲۲ هزار میلیارد تومانی به دولت برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۹۱ موافقت کردند.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با ۱۱۷ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه، با یک فوریت طرح قانونی اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۱ کل کشور را به تصویب رساندند.

دوفوریت این طرح با ۱۲۱ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه به تصویب نرسید.

طرح یک فوریتی اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۹۱ که به امضای ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است، دارای یک مقدمه توجیهی و یک ماده واحده است که در صورت تصویب نهایی آن، به دولت اجازه داده می‌شود در چارچوب قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه ۹۰، در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۹۱، درآمدها و سایر منابع عمومی و اختصاصی را وصول و به خزانه واریز کند و اعتبارات هزینه‌ای (جاری) و تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی و اختصاصی از آن محل در چارچوب احکام و جداول قانون بودجه ۹۰ تا مبلغ ۲۲۰ هزار میلیارد ریال دریافت و پرداخت کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین با تصویب نهایی این طرح، بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و رابطه مالی دولت و نفت بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور متناسب با زمان دوره مشابه قابل اجراست.

محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، در جریان رای‌گیری برای یک فوریت طرح مذکور، گفت: ما تا آخرین روز مجلس هشتم مسئول هستیم و باید به وظایف‌مان عمل کنیم علیرغم آنکه دولت در زمینه ارائه لایحه بودجه ۱۳۹۱ تخلفاتی داشته است.

پس از تصویب یک فوریت این طرح، باهنر به رضا عبدالهی نماینده ماهنشان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عصر امروز حتما سعی کنید به طرح یک فوریتی اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۹۱ را مورد رسیدگی قرار دهید و شما می‌توانید دستورکار کمیسیون را تغییر دهید و اعلام کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×