اخبار نساجی

مواد اولیه سیستم‌های تهویه مجتمع‌های نساجی هر روز با نوسان قیمت مواجه است

نوسان غیرمتعارف قیمت مواد اولیه سیستم‌های تهویه مجتمع‌های نساجی اعم از ورق گالوانیزه، استیل، مس و آلومینیم از مهم‌ترین مشکلات سازندگان سیستم‌های تهویه در واحدهای نساجی است.

ایلنا – کاشان: مدیر شرکت تهویه سازان کویر درحاشیه برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فرش کاشان با اشاره به اینکه این شرکت مجری و سازنده در اجرای لوله‌های اسپیرال، انتقال هوا و الیاف با جنس گالوالنیزه، استیل، مس و آلومینیم برای استفاده در واحدهای نساجی درسطح استان اصفهان می‌باشد، هدف از شرکت در دومین نمایشگاه بین المللی فرش کاشان را معرفی کالای تولید شده جهت عرضه و نصب در واحدهای تولیدی نساجی استان اصفهان ذکر کرد و گفت: این شرکت اجرای سیستم کانال کشی و تهویه بالغ بر ۸۰ کارخانه نساجی در سطح استان اصفهان را تحت پوشش خود قرارداده است.

«وحید تجملی» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلنا درکاشان با تشکر از برگزارکنندگان دومین نمایشگاه بین المللی فرش کاشان، ساعات بازدید از این نمایشگاه را از مهم‌ترین مشکلات این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: بهتربود ساعات بازدید از نمایشگاه بین المللی فرش کاشان ازساعات اولیه بامداد تا ۶ بعد ازظهر می‌بود.

وی همچنین نامناسب بودن و دائمی نبودن این نمایشگاه را از دیگر مشکلات دومین نمایشگاه بین المللی فرش کاشان ذکر کرد و افزود: با توجه به پتانسل‌های فراوانی که شهرستان کاشان در زمینه صنایع مختلف درکشوردارد اگر مسئولین کشوری و شهرستان کاشان نسبت به ایجاد نمایشگاه دائمی درمحلی مناسب‌تر دراین شهر اقدام می‌کردند استقبال ازچنین نمایشگاههایی خیلی بیشتر بود.

«وحید تجملی» با بیان اینکه نوسان غیرمتعارف قیمت مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی اعم از ورق گالوانیزه، استیل، مس و آلومینیم از مهم‌ترین مشکلات ما می‌باشد خاطرنشان نمود: چون در حال حاضر این واحد تولیدی بالغ بر ده نیروی کار را جذب نموده است، درصورتی که مسئولین با دادن تسهیلات این شرکت را حمایت نمایند خواهیم توانست اشتغالزایی بیشتری را بوجود بیاوریم.

شایان ذکراست که گروه تولیدی صنعتی تهویه سازان کویر کاشان فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ در زمینه طراحی، ساخت، تولید و نصب انواع کانالهای انتقال هوا به صورت گرد و چهارگوش اغاز نموده و درحال حاضربا توسعه خط تولید و به کارگیری آخرین ماشین آلات و بهترین محصولات تحولی نوین دراجرای سیستم‌های تهویه ایجادکرده و با ۵۰ سال سابقه و تجربه توانسته رضایت افزون مصرف کنند ه را جلب نماید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×