اخبار فرش ماشینیمد و پوشاک

شمع صنعت نساجی رو به خاموشی است/خروج واحدهای تولیدی ازگود رقابت با وجود پوشاک قاچاق در بازار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سیدناصرموسوی لارگانی درباره وضعیت صنعت نساجی درکشور،گفت: با توجه به قدرت اقتصادی شهروندان مشخص است که کیفیت پوشاک ملاک اول نیست، بلکه قیمت برای خرید پوشاک در اولویت قرارگرفته که این امر نمی تواند خبرخوبی برای صنعت پوشاک باشد.
صنعت نساجی پا به پای صنعت کفش درآستانه تعطیلی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فروش ارزان قیمت پوشاک خارجی به قیمت نابودی صنعت نساجی تمام می شود،تصریح کرد: صنعت نساجی پا به پای صنعت کفش درآستانه تعطیلی قرارگرفته است.

موسوی لارگانی افزود: ورود پوشاک قاچاق و واردات بی رویه، تولیدکنندگان را در این عرصه با چالش جدی روبرو کرده است، بنابراین دولت دوازدهم باید با اقدام قاطع ، پوشاک قاچاق را از مسیر تولیدحذف کند.

وی ادامه داد: اگردولت تدابیر ویژه ای برای سرپاشدن صنعت نساجی تدارک نبیند،تولیدکننده دراین عرصه بیش از پیش متضرر می‌شود و این در حالی است که صنعتگران در صنعت نساجی ۹درصد مالیات ارزش افزوده را بجای مصرف کننده نهایی پرداخت می کنند و لذا امکان رقابت با کالای قاچاق را ز دست داده اند.

وی با بیان اینکه هزینه های بالا، صنعتگر نساجی را از دور رقابت در بازارخارج می کند، تصریح کرد:شمع صنعت نساجی با حمایت از تولید داخلی پر فروغ شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه مبنای تشکیل فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس برای حمایت از صنعت پردرآمد و اشتغال‌زای نساجی است،یادآورشد:واردات بی رویه منسوجات و قاچاق پوشاک، صنعتگران نساجی را به سمت تعطیلی واحدهای تولیدی متمایل کرده است

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×