اخبار فرش ماشینی

مهار آتش‌سوزی کارخانه حلاجی الیاف کاشان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سیدمهدی مجدالاشرفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه سازمان آتش‌نشانی به اطفاء حریق ختم نمی‌شود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایمنی، ارتقاء سطح آگاهی شهروندان به منظور پیشگیری از بروز حوادث متعدد و داشتن شهری ایمن از دیگر رسالت‌های این سازمان است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ضمن اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس، دانشگاه کارخانجات صنعتی، محلات و غیره افزود: در سال ۹۵ تعداد ۳۱ هزار و ۹۰ شهروند کاشانی تحت آموزش های آتش‌نشانی کاشان قرار گرفتند.

مجدالاشرفی افزایش تلفات را در گرو عدم آگاهی لازم شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان‌ها به وسایل ایمنی، ارتقاء دانش شهروندان در زمینه کنترل و جلوگیری از گسترش آتش و دود و غیره در جهت کاهش تلفات ناشی از حوادث قدم برداریم.

وی ضمن اشاره به آخرین حریق گسترده صورت گرفته در کاشان تصریح کرد: یک کارخانه حلاجی الیاف در کاشان واقع در بلوار قطب راوندی دچار حریق شده و لذا پس از ارسال گزارش آتش‌سوزی نیروهای آتش نشانی به سرعت خود را به محل آتش سوزی رساندند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه علت حادثه در حال بررسی است، ابراز داشت: ۱۰ نیروی آتش نشان از ایستگاه‌های یک، سه و چهار با چهار خودرو اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مجدالاشرفی با بیان اینکه آتش‌سوزی کارخانه حلاجی الیاف توسط نیروهای آتش نشانی پس از یک ساعت مهار شد، بیان کرد: لازم است صاحبان صنایع توصیه‌های کارشناسان سازمان آتش نشانی را به جهت جلوگیری از بروز حادثه جدی بگیرند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×