اخبار نساجیاسلاید شومد و پوشاک

منسوجاتی که علائم حیاتی بدن را گزارش می‌کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت مایانت یکی از شرکت‌های پیش‌رو جهان در حوزه نساجی تصمیم دارد با پیوند میان این صنعت و علم پزشکی تجربه مادران را از بارداری تغییر دهد.

اگر می‌خواهید بدانید پیوند نساجی و پزشکی ممکن است چه محصول جذابی برای بشر خلق کند این مطلب را تا انتها بخوانید.

این شرکت می‌خواهد یک دستگاه حمایتی– نظارتی با استفاده از منسوجات روزمره برای مادرانِ منتظر تولید کند تا مادر بتواند از این طریق تمام وقت در جریان کیفیت زندگی جنینش قرار گیرد.

احتمالا از طریق همین دستگاه و با رصد احوالات جنین مادران بتوانند تشخیص دهند که چه چیزهایی در دنیای بیرون بر کیفیت زندگی جنین در بدن آنها تاثیر می‌گذارد.

دستگاهی که کمپانی مایانت خواهد ساخت می‌تواند داده‌هایی را در مورد نوار قلب مادر و جنین، دما، فشارخون، سنجش‌عرق، میزان اکسیژن و انقباضات آنها در بدن جمع آوری کند. یکی از موارد استفاده و مفید این تکنولوژی احتمالا برای زایمان‌های پیش از موعد خواهد بود.

این دستگاه مانیتورینگ می‌تواند داده‌های به دست آمده از بدن مادر و جنین را با متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و نزدیکان آن دو به اشتراک بگذارد. این شرکت تلاش می کند با استفاده از منسوجات قابل درک و واکنش، انسان‌ها را به بدن و دنیای اطرافشان متصل کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×