اخبار نساجی

معرفی نوکیا لومیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معرفی نوکیا لومیا

پس از دست و پا زدن نوکیا در بازار تلفن ها همراه، حالا زمان آن رسیده تا این تولید کننده فنلاندی خودی نشان دهد. لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ می توانند چتر نجات نوکیا برای رهایی از این سقوط آزاد باشند

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران جنس بدنه این مدل از نوکیا همان پلی کربناتی است که در مدل های قبلی لومیا استفاده می شده و تنها اندکی پوشش آن براق تر گشته. همچنین این مدل نوکیا از LTE و HSPA+ پشتیبانی خواهد کرد.

لومیا ۹۲۰

تلفن جدید لومیا ۹۲۰ که مجهز به یک صفحه ۴.۵ اینچی است، توسط یک پردازنده ۲ هسته ای اسنپ دراگون S4 عرضه می شود. لومیای جدید به همراه یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد و دوربین PureView آن ۸ مگاپیکسل دقت دارد. دوربین لومیا ۹۲۰ توانایی ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد. همچنین دقت صفحه نمایش این گوشی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است که نسبت به هم رده های خود دارای ۲۵٪ میزان نور بیشتر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین این موبایل دارای سریعترین صفحه نمایش در میان تلفن های عرضه شده توسط نوکیا است. همچنین تکنولوژی لمسی فوق حساس این گوشی به شما کمک خواهد کرد تا حتی با دستکش هم بتوانید با لومیا ۹۲۰ کار کنید.

همان طور که مشخص است دوربین لومیای جدید به پای پدر ۴۱ مگاپیکسلی آن نخواهد رسید. اما نوکیا اذعان دارد که این سنسور موجود بر روی لومیا ۹۲۰ از بسیاری از دوربین های گرانقیمت بهتر عمل خواهد کرد. تکنولوژی لنز های شناور برای لرزش گیری تصاویر استفاده می شود و همچنین این دوربین قابلیت بسیار بالایی در ثبت تصاویر در تاریکی را دارد.

لومیا ۸۲۰

اگر فکر می کنید برای لومیا ۹۲۰ به اندازه کافی پول ندارید، می توانید به سراغ برادر کوچکتر آن، یعنی لومیا ۸۲۰ بروید. این مدل از نوکیا که به همراه همان پردازنده مدل ۹۲۰ ارائه شده است، دارای ۱ گیگابایت رم می باشد و مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی است. صفحه نمایش این مدل که دارای دقتی به میزان ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است، از تکنولوژی ClearBlack OLED بهره می برد و برعکس برادر بزرگترش صفحه کاملا تخت را در اختیار دارد و همانند مدل ۹۲۰ بدنه پلی کربنات آن اندکی براق تر است.

این مدل دارای ۸ گیگابایت فضای داخلی است و از حافظه های microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. به اضافه اینکه مایکروسافت ۷ گیگابایت فضای ابری (اسکای درایو مایکروسافت) بر روی این گوشی به شما عرضه خواهد کرد. نوکیا، لومیا ۸۲۰ را در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری، فیروزه ای، بنفش، سفید و مشکی عرضه خواهد کرد. همچنین لومیا ۸۲۰ در ۲ مدل LTE و HSPA+ در پایان سال جاری میلادی به دست مصرف کنندگان می رسد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×