اخبار فرش ماشینی

مظلومیت صنعت نساجی باعث کاهش باور ملی در حوزه شده است

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس در همایش صنعت نساجی گفت: صنعت نساجی به عنوان یکی از محوری ترین حوزه های مد ولباس کشو محسوب می شود، اما مظلومیت آن ودامن زدن به احساس ضعف و ورشکستگی در آن باعث کاهش باور ملی دراین حوزه شده است.

به گزارش ایرانا، همایش صنعت نساجی در دانشگاه آزاد واحد شهر ری (یادگار امام) برگزار شد.

در این همایش که باحضور تعدادی از اساتید ، پیشکسوتان و دانشجویان این حوزه در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد شهر ری برگزار شد، سخنرانان به نقش صنعت نساجی در پیشرفت کشور، موانع و مشکلات در پیش رو و ارتباط نساجی با دیگر بخش های جامعه اشاره داشتند.

دبیرکار گروه ساماندهی مد لباس کشور در سخنان خود، با اشاره به مظلومیت صنعت نساجی به اهمیت آن در حوزه مد لباس کشور پرداخته وبر ضرورت ایجاد انسجام بین بخشی به ویژه توجه به مخاطب و مصرف کننده و همچنین پاسخ به نیاز تولید مدو لباس تاکید کرد.

همچنین قبادی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه پارچه ایرانی توان دستیابی به جایگاه اصلی خود رادارد اذعان داشت که باید جهت صنعتی کردن پارچه های دست بافت که ریشه در تاریخ و فرهنگد ایران عزیز دارد تلاش کرد.

او در ادامه سخنان خود گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس آمادگی دارد که از طرق مختلف برای فرهنگ سازی استفاده از پارچه های ایرانی در حوزه مد و لباس مشروط بر بالا بردن کیفیت تلاش کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در پایان نکاتی را در خصوص شرایط اعطای مالکیت معنوی و کپی رایت به تولیدات پارچه علاوه بر محصول لباس اشاره داشته و حاضران را از فعالیت های دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر مالکیت معنوی آگاه ساخت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×