اخبار فرش ماشینی

مصرف سالانه پارچه کشور بیش از یک میلیارد متر است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس:
مصرف سالانه پارچه کشور بیش از یک میلیارد متر است
رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس گفت: مصرف سالانه پارچه کشور یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون متر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، عزت‌الله اکبری نماینده مردم قائمشهر، جویبار، کیاکلا و سوادکوه عصر امروز در آیین معارفه علی پیرفلک در مقام فرماندار شهرستان قائمشهر، ایجاد فضای کار در استان مازندران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: هماهنگی خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده است.

عزت‌الله اکبری با اشاره به توسعه اندک کشور در قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: در زمانی که در کشور ۶۴۰‌هزار تن فولاد تولید می‌شد، در البرز مرکزی ۷‌هزار و در کارخانه نساجی مازندران ۶‌هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار بودند.
وی میزان فعلی تولید فولاد کشور را‌ بر اساس هدف‌گذاری سند چشم‌انداز ۵۵ تا ۶۵ میلیون تن عنوان کرد.
رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس در ادامه تصریح کرد: در دورانی که کشور کمتر از ۲۰ میلیون نفر جمعیت داشت، نساجی مازندران یک شرکت بین‌المللی بود.

وی مصرف سالانه پارچه کشور را یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون متر عنوان کرد و افزود: ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر آن را هم نمی‌بافیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها گفت: در این منطقه دانش فنی برای البرز مرکزی و نساجی مازندران‌ وجود دارد.
اکبری گفت: در هر موردی که به دکتر احمدی‌نژاد مراجعه کردیم موافقت و پیگیری کرده‌اند و موجب شدند که ما اکنون به این نقطه از رشد دست یابیم.
وی در پایان افزود: با تمرکز فکرمان در حوزه خدمتگزاری، برخلاف تبلیغات دنیا که اسلام را در امر اداره کشور توانا‌ نمی‌دانند، برتری کارآمدی جمهوری اسلامی را از دیگر نظام‌های دنیا اثبات می‌کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×