اخبار نساجی

مشکل شکستگی سد خاتم الانبیاء کرمان رفع شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از رفع مشکل شکستن بخشی از سد خاتم الانبیاء شهرستان راین استان کرمان که صبح امروز دوشنبه اتفاق افتاد، خبر داد.

همراهان نیوز: محمدرضا عطارزاده  از رفع مشکل شکستگی سد راین در شمال استان کرمان خبر داد و گفت: این سد از آب بندهای کوچکی بوده است که دچار مشکل شده بود.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر اینکه هم اکنون مشکل شکستگی آن رفع شده است، اظهار داشت: برخی از سدهای کوچک و آب بندها از سوی وزارت جهاد کشاورزی ساخته می شوند.

این مقام مسئول در وزارت نیرو با اشاره به اینکه شکستگی سد راین رفع شده است، تاکید کرد: بزودی اطلاعیه اقدامات صورت گرفته در زمینه مهار آب پشت این سد کوچک منتشر خواهد شد.

وی وقوع هرگونه سیل در اثر شکستگی سد راین استان کرمان را رد کرد و گفت: به دلیل کوچکی این نوع سدها، آب زیادی در دریچه آن وجود ندارد.

به گزارش مهر، سیدابراهیم پاریزی بخشدار راین در استان کرمان امروز دوشنبه اعلام کرد که دریچه خروجی، کالبرت، سد خاتم الانبیاء راین ساعت ۴ صبح دوشنبه دچار شکستگی شد و آب ذخیره شده در پشت سد به یکباره وارد مسیر رودخانه و موجب جاری شدن سیل شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×