اخبار نساجی

مشکل ثبت‌سفارش واردات خودرو حل شد

 

مشکل ثبت‌سفارش واردات خودرو حل شد

مدیر فروش و خدمات پس از فروش یک شرکت واردکننده خودرو از حل مشکل ثبت‌سفارش واردات خودرو در سال ۹۰ خبرداد و گفت: خودروهای بالای ۵۰ میلیون تومان در سال گذشته، بازار کسادی را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان‌الدین غفوریان در نشست خبری خود با خبرنگاران از بازار کساد خودروهای بالای ۵۰ میلیون تومان در سال گذشته خبرداد و گفت: اگرچه مشکل توقف ثبت‌سفارش واردات خودرو در سال گذشته حل شد، اما متاسفانه به دلیل برخی مسائل جانبی اقتصاد، واردات خودروهای لوکس به کشور روند کاهشی داشته است.

مدیر فروش و خدمات پس از فروش رامک‌خودرو، نماینده انحصاری واردات خودروهای سانگ یانگ کره‌جنوبی در ایران افزود: سال ۸۷ حدود ۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری به کشور وارد شده که این رقم در سال ۹۰ با کاهش قابل توجهی به ۳۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسیده است.

وی تصریح کرد: اطلاعات دفتر نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نشانگر این است که تولید خودروی بالای ۴۰ میلیون تومان در سال ۸۹ معادل ۸ تا ۹ هزار دستگاه بوده که این رقم در سال گذشته به نصف رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته غفوریان، تولید برخی محصولات شرکت هیوندایی نیز در ایران متوقف شده؛ اما در مقابل واردات خودروهای بالای ۴۰ میلیون تومان نیز کمتر شده است. وی اظهار داشت: سال گذشته ۸۵۰۰ دستگاه خودرو از سوی این شرکت وارد شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×