اخبار فرش ماشینی

مشکل کارخانجات نساجی کاشان هنوز حل نشده است!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در پی مصاحبه مدیرکل صنایع و معادن استان اصفهان مبنی بر حل کامل بحران کارخانه های نساجی در این استان، فرماندار کاشان طی نامه ای به استاندار اصفهان از این سخنان گلایه کرد.
حسینعلی حاجی گفت: بحران در ۳ کارخانه بزرگ فرش راوند، مخمل و ابریشم و ریسندگی و بافندگی تحت کنترل است، اما هنوز حل نشده است.

به گفته وی در شرکت ریسندگی و بافندگی، کلادر ۲ واحد نوسازی انجام شده و در کارخانه شماره ۲ آن که در حال حاضر قریب به ۸۰۰ نفر کارگر دارد نوسازی انجام نشده و کارگران این شرکت بیش از ۱۰ ماه حقوق معوقه دارند و فقط هفته ای ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان از این حقوق را دریافت می کنند!

فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: کارخانه فرش راوند هم هنوز مشکل مالکیتی آن حل نشده و از آبان ماه تولید در آن متوقف است و کارگران مقداری از حقوق خود را دریافت نکرده اند.
حاجی یادآور شد: کارخانجات مخمل و ابریشم که روزی چشم و چراغ کشور بودند، کار نوسازی و بازسازی در آن هنوز اجرا نشده و کارگران حقوق خردادماه تاکنون و پاداش سال ۸۵ را دریافت نکرده اند.

فرماندار کاشان مجموعه کارگران این ۳ واحد بزرگ را ۳۲۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: از مدیرکل صنایع و معادن استان اصفهان می خواهیم ابتدا مشکلات این واحدهای نساجی را برطرف کنند و سپس بگویند: «حل شده است.»
شایان ذکر است: مدیرکل صنایع و معادن استان اصفهان در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد: «بحران صنایع نساجی استان کاملاً حل شده و بازسازی و نوسازی این کارخانه ها از سال ۷۹ آغاز و به اتمام رسیده است.»
منبع: روزنامه کیهان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×