اخبار فرش ماشینی

مشاغل سخت و زیان آور، اوضاع نساجی را سخت تر می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

روز دوشنبه ۲۷/۱۱/۹۳ جلسه مشترکی با حضور نمایندگان وزارت کار و انجمن صنایع نساجی ایران در محل دفتر انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد.

این جلسه آقایان اصالتی، اسکندری، خسروی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و آقایان مهندس مروج، رئیس زاده، گیوه چی، اصفهانیان و عمید از انجمن صنایع نساجی در این جلسه حضور داشتند که پس از بحث و تبادل نظر درخصوص قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه های موجود در مورد مشاغل سخت و زیان آور و نیز خلاهای موجود در این زمینه و نیز طرح تخریبات و مشکلات موجود در بین واحدهای صنایع نساجی مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی نسبت به احصا مشاغل سخت و زیان آور در حوزه صنایع نساجی اقدام کنند تا کارهای کارشناسی و تخصصی لازم در این خصوص با نمایندگان طرفین جمع بندی شود.

در این جلسه نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران، ضمن نگاه بلندمدت به حل و فصل مسائل و مشکلات مذکور از نمایندگان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستند تا تعیین تکلیف نهایی موضوع، همکاری های لازم در جهت حمایت از تولید و تولیدکننده صورت پذیرد چراکه شرایط فعلی موجب شده که صنایع نساجی کشور شرایط سخت تری را تجربه کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×