اخبار فرش ماشینی

مشارکت ۹ میلیون دلاری در یک طرح نساجی قم برای اشتغال ۲۵۰ نفر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بانک صنعت و معدن اعلام کرد: یک طرح نساجی با مشارکت ۹ میلیون دلاری این بانک که زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را در قم فراهم ساخته ۱۳ بهمن با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود .

به گزارش ایرنا، قرار است علی لاریجانی روز دوشنبه (فردا) شرکت صنایع نساجی تاراریس آریا قم را که تولید کننده نخ های مخصوص سایرو (Siro) افتتاح کند.

شرکت یاد شده روزانه ۱۲ تن نخ سایرو تولید می کند که تاکنون وارداتی بود و تولیدات آن مبلغ ۱۷ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

عملیات اجرایی شرکت مزبور از شهریورماه سال ۱۳۹۰ آغاز شد و پس از یک سال تولید آزمایشی به مناسبت دهه مبارک فجر سال جاری به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن پیش از این گفته بود، مجموع طرح هایی که سرمایه گذاری آنها با عاملیت این بانک صورت گرفته ۲۲۰ طرح است.

همچنین طی ۱.۵ سال گذشته هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی از محل منابع صندوق توسعه ملی به ۳۸۰ شرکت یا طرح پرداخت شد و دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع داخلی بانک در ۹ ماهه سال جاری برای سه هزار بنگاه کوچک و متوسط در قالب سرمایه در گردش اختصاص یافت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×