اخبار نساجی

مسئولین از واردات بی رویه کالاهای دارای مشابه داخلی جلوگیری کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز عالی شهرستان اردستان پیرامون عفاف وحجاب بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیاینه ضمن تشکر از شرکت حماسی مردم در راهپیمایی عفاف و حجاب آمده است: حضور با صلابت وحماسی مردم در راهپیمایی باشکوه عفاف حجاب قطعا باعث احیای این معروف بزرگ در سطح جامعه اسلامی خواهد شد؛ معروفی که بارها مزدوران و اجانب خبیث سعی در کمرنگ کردن آن و ضربه به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم را داشته اند  اما غافلند از اینکه زنان و مردان امت اسلامی همگی پیرو مکتب والا و مترقی اسلام و الگو گرفته از سبک زندگی علوی و فاطمی هستند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است:دشمنان و بدخواهان ملت شریف ایران بدانند تمامی تلاش و اقدامات آنها همچون حباب روی آب خواهد بود چراکه این مردم در راه ارزش های خود خون داده و زیستن حسینی وزینبی را برگزیده است. زیرا همانطور که در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ درفضای فرهنگی و اعتقادی آن زمان مردم محکم پای ارزشها وشعائر دینی خود ایستادند وصدها نفر به  درجه رفیع شهادت نائل آمدند چه  بسا که این نسل با اشتیاق تر وباشورتر از آنها جهت دفاع از ارزشها دینی خواهد بود. انشااله در سالهای آینده با حضور گستردتر و همراهی بیشتر مسئولین فرهنگی شهرستان در این مراسم با ارزش، حضور بهم رسانیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در پایان این بیانیه دانشجویان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی اظهار کرده اند: از مسئولین امر می خواهیم  از آنجا که زنان مسلمان ایرانی حجاب برتر را که چادر مشکی برای خود برگزیده اند پس چرا پارچه آن باید از کشور های اجنبی وارد شود!! در حالی که جنس مشابه آن در داخل کشور تولید می شود. از این رو شایسته است که مسئولین بازرگانی کشور از واردات افسارگسیخته کالاهای دارای مشابه داخلی، ممانعت به عمل آورده و مسئولین امر در حوزه صنایع نیز از کارخانجات ریسندگی و بافندگی که تولید پارچه چادر را در خط تولید خود دارند، حمایت به عمل آید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×