اخبار نساجی

مروری بر قیمت، کیفیت و تولید انواع پژو پارس در ایران

تا ابتدای اسفند پارسال ۸۲ هزار و ۶۲۶ دستگاه انواع پژو پارس در ایران تولید شد که این رقم در مقایسه با سال ۱۳۸۹ رشدی ۳.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تا پایان بهمن سال گذشته نیز در کشور ۵۴ هزار و ۹۷۰ دستگاه پژو پارس معمولی و ۲۷ هزار و ۶۵۶ دستگاه پژو پارس دو گانه سوز تولید شد که در کل می توان گفت حدود ۶۶.۵۲ درصد از تولیدات این خودرو به پژو پارس‌های معمولی اختصاص داشته و انواع دوگانه سوز در حد کمتری تولید شده اند.

رشد ۱۹ درصدی تولید پژو پارس معمولی

اما در ۱۱ ماهه سال گذشته، ایران خودرو تهران ۴۱۶۱ دستگاه،‌ ایران خودرو خراسان ۳۷ هزار و ۶۸۵ دستگاه و ایران خودرو مازندران ۱۳ هزار و ۱۲۴ دستگاه پژو پارس معمولی تولید کردند که در مجموع این رقم به ۵۴ هزار و ۹۷۰ دستگاه رسید و نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۸۹ رشدی ۱۹.۲ درصدی را تجربه کرد.

کاهش ۲۱.۶ درصدی تولید پژو پارس دو گانه‌سوز

همچنین در این مدت ایران خودرو خراسان حدود ۲۷ هزار و ۶۵۶ دستگاه پژو پارس دو گانه سوز تولید کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۸۹ حدود ۲۱.۶ درصد کاهش داشته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پژو پارس و حفظ میانه جدول کیفیت

اما از نظر کیفیت نیز این خودرو در اغلب ماه‌ها در میانه جدول کیفیت قرار گرفته و به عنوان مثال در بهمن ماه سال گذشته از میان ۲۴ خودرو بررسی شده، پژو پارس خراسان رتبه ۱۳ جدول کیفیت را به خود اختصاص داده بود.

نگاهی به قیمت انواع پژو پارس

از نظر قیمت هم بنا بر اعلام قبلی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت مصوب انواع مختلف این خودرو بدین شرح است:

پژو پارس ELX با ترمز ضد قفل و ایربگ راننده؛ ۲۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

پژو پارس سال با ترمز ضد قفل و ایموبیلایزر و ایربگ راننده؛ ۱۸ میلیون و۸۷۰ هزار تومان

پژو پارس معمولی دوگانه سوز با ترمز ضد قفل و ایموبیلایزر؛ ۱۹ میلیون و۶۹۰ هزار تومان

پژو پارس معمولی دوگانه سوز باترمز ضد قفل و ایموبیلایزر و ایربگ رانننده؛ ۱۹ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان

پژو پارس اتوماتیک سال با ترمز ضد قفل و ایربگ؛ ۲۱ میلیون و۴۰۰ هزار تومان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×